.

Abonnement internet

  • 24 February 2012
  • 9 reacties
  • 1472 Bekeken

Badge
Hallo,



Ik wil graag een abonement internet aanvragen.

Ik had het aangevinkt bij mijn account en er stond dat ik binnen 30min een sms zou ontvangen.

Deze heb ik niet ontvangen, ik gebruik android.
De keuze welke internet abonement ik kan kiezen wordt gedaan met de smsjes?

Toestel: Samsung galaxy note

9 reacties

Stuur JA naar 1300
Je ontvangt direct alle instellingen en je kan internetten.
Afgelopen week heb ik het zelf ook bij een note gedaan.
Badge
Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Dit krijg ik.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum DeRakker,

Met het Android besturingssyteem is het niet mogelijk om een configuratie sms te ontvangen. Op dit moment staat de optie internet op je mobiel uit volgens ons systeem. Als je van internet gebruik wilt maken, moet deze optie wel aan staan. Je moet er wel rekening houden dat het met een Simyo lowcall aansluiting niet mogelijk is om een internet bundel toe te voegen. Met het aan/uit zetten van internet op je mobiel via je persoonlijke pagina zet je het internet alleen technisch gezien aan/uit.

Kijk anders even in dit topic of hier. Hier staan de instellingen namelijk stap voor stap uitgelegd. Kan je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ik had voorheen prepaid kaartje en sinds vandaag een abonnement, ook vanwege het feit dat daar hogere internetsnelheden worden aangeboden. Nu echter valt dat vies tegen. Download snelheid van rond de 80kb (ipv 2 Mb!!) en upload van 270 kb (ipv 384). Met de upload kan ik nog leven, maar de tergend lage download voldoet verre van het beloofde 2 Mb. Ik heb een nieuwe telefoon, Sony Xperia Ray dus die moet die snelheid makkelijk aankunnen.

Heeft iemand een idee? Doe ik iets fout?
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Bergmarmot,

Welkom op het Simyo forum.
De snelheid van internet op je mobiel is maximaal 2 Mbps download- en 386 Kbps uploadsnelheid. Het is afhankelijken van je toestel en je ontvangst of je de snelheid kan behalen. Graag vernemen we of je de lagere snelheid op een bepaalde locatie hebt of op meerdere locaties.

Groetjes,

Manisha
Hoi Bergmarmot,

Welkom op het Simyo forum.
De snelheid van internet op je mobiel is maximaal 2 Mbps download- en 386 Kbps uploadsnelheid. Het is afhankelijken van je toestel en je ontvangst of je de snelheid kan behalen. Graag vernemen we of je de lagere snelheid op een bepaalde locatie hebt of op meerdere locaties.

Groetjes,

Manisha



Hallo Manisha.

Ik ben ondertussen wat wijzer geworden. De lage snelheid heb ik in het postcode gebied 1411. In postcode 1216 heb ik wel de 2Mb snelheid. Verbaast me dat ondanks sterk signaal op 1411 er toch een lage internet snelheid wordt gehaald. Het is in iedergeval duidelijk dat de 2Mb wel gehaald kan worden!



Vriendelijk groet
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Bergmarmot,

Het kan inderdaad zo zijn dat op sommige locaties de maximale snelheid niet behaald kan worden, dit heeft namelijk te maken met meedere factoren (dikte van de muren, staal in de muren e.d.). Wij raden je aan om de snelheid buiten en binnenshuis op de betreffende locatie te meten.

Groetjes,

Manisha
IK heb op me blackberry curve een abbonement gedaan met pingen en internetten en nummer behouden nummer behouden heb ik en internetten ook maar pingen nie hoe moet ik da doen?
Reputatie 5
Badge +10
IK heb op me blackberry curve een abbonement gedaan met pingen en internetten en nummer behouden nummer behouden heb ik en internetten ook maar pingen nie hoe moet ik da doen?

Welkom op het forum ilyass-b,

Volgens ons systeem heb je inmiddels verbinding kunnen maken met internet via ons netwerk. Werkt je Blackberry internet ook?

Groetjes,

Alex

Reageer