.

Beantwoord

Aanpassing bundel, geldende korting?

  • 31 August 2012
  • 8 reacties
  • 477 Bekeken

Ik had vorig jaar een mooie deal bij simyo. Er staat nu dat ik weer gebruik kan gaan maken van mijn oude actietarieven voor het komende jaar.
Ik heb toen mijn Simyo Geregeld (250min) omgezet naar een mooi Simyo Geregeld (250+50min), maar ben nu bang dat ze mijn internet stiekem veranderen van mijn goedkope 1 Gb voor 4,99 naar 1000mb voor 9,99. Is dit nu gebeurd door deze wissel? 

Ik kreeg dit als email:

Goed nieuws: Simyo verlengt je actieprijzen!
Beste xxxx,

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

De afgelopen periode heb je extra voordelig gebeld met je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer xxxxxxxx. Je huidige actieaanbod blijft ook het komende jaar geldig. Je blijft dus bellen tegen het voordelige actietarief!

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 16:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum 0657546242,

Op het moment dat jouw bundelwijziging in gaat (op 01-10) zal de korting op jouw internetbundel komen te vervallen waardoor de prijs €9,95 voor 1GB zal worden. Je kunt via Mijn Simyo onder het tabblad 'Bundels aanpassen' een nieuwe aanbieding selecteren.
Wayne, bedankt voor het reageren. Wat ik niet snap is dat er staat "Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!"
Mijn actie was 4.99 euro per maand voor 1gig, hoe kan het dan dat dit niet doorgaat? Anders had ik nooit van bundel gewisselt. 
Daarnaast vind ik het oneerlijk dat ik op dit moment geen andere bundel kan aanpassen, ik zou dan nog eerder 500mb nemen. Ik vind dit slecht geregeld. Op het moment van de bundelswitch gaf het mij immers NOG STEEDS de optie om 1gb voor 4,95 gb te krijgen.... Ik heb dit ook gewoon aangevinkt gehouden.
Reputatie 5
Badge +10
Wayne, bedankt voor het reageren. Wat ik niet snap is dat er staat "Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!"
Mijn actie was 4.99 euro per maand voor 1gig, hoe kan het dan dat dit niet doorgaat? Anders had ik nooit van bundel gewisselt.


Daarnaast vind ik het oneerlijk dat ik op dit moment geen andere bundel kan aanpassen, ik zou dan nog eerder 500mb nemen. Ik vind dit slecht geregeld. Op het moment van de bundelswitch gaf het mij immers NOG STEEDS de optie om 1gb voor 4,95 gb te krijgen.... Ik heb dit ook gewoon aangevinkt gehouden.

Hoi,

Vaak verloopt een actie na 6 of na 12 maanden. We verlengen de korting op de internet bundel niet automatisch. We willen bestaande klanten echter wel de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van de acties zoals deze nu op de website staan. We bieden dus niet alleen nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van de acties. De actie waar jij op doelt (1gb voor 4,95) is een actie welke al enkele maanden niet meer actief is. Hier kan je helaas geen gebruik meer van maken. Je kunt wel kiezen voor 500 mb. Lukt het bij jou niet om deze te selecteren?

Groetjes,

Alex
Alex,

Het lukt inderdaad niet om die nu te selecteren: alle internetbundels staan nu in het grijs (sinds het moment dat ik mijn belbundel heb aangepast, en geprobeerd heb de internetbundel hetzelfde als de actie te houden (1gb voor 4,95)
Wayne, bedankt voor het reageren. Wat ik niet snap is dat er staat "Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!"
Mijn actie was 4.99 euro per maand voor 1gig, hoe kan het dan dat dit niet doorgaat? Anders had ik nooit van bundel gewisselt.


Daarnaast vind ik het oneerlijk dat ik op dit moment geen andere bundel kan aanpassen, ik zou dan nog eerder 500mb nemen. Ik vind dit slecht geregeld. Op het moment van de bundelswitch gaf het mij immers NOG STEEDS de optie om 1gb voor 4,95 gb te krijgen.... Ik heb dit ook gewoon aangevinkt gehouden.

Hoi,

Vaak verloopt een actie na 6 of na 12 maanden. We verlengen de korting op de internet bundel niet automatisch. We willen bestaande klanten echter wel de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van de acties zoals deze nu op de website staan. We bieden dus niet alleen nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van de acties. De actie waar jij op doelt (1gb voor 4,95) is een actie welke al enkele maanden niet meer actief is. Hier kan je helaas geen gebruik meer van maken. Je kunt wel kiezen voor 500 mb. Lukt het bij jou niet om deze te selecteren?

Groetjes,

Alex


Bump.

Ik zou dit probleem graag verholpen willen hebben, ik zie dit als fout van Simyo, en ik wil hierdoor dus geen 1gb meer, maar 500mb vanaf het moment dat mijn actie-abonnement dus verloopt. Wie kan dit regelen voor mij (aangezien bij mij nog steeds bij het selecteren van een bundel, alles in het grijs is).

Gr.
"Waterlelie"
Goedemiddag,

ik zag een vraag van iemand (Wayne??) over het aanpassen van de internetbundel na het verlopen van het actietarief van 1 jaar. ik heb precies hetzelfde: ontving een e-mail dat ik tegen het lage tarief zou kunnen blijven bellen etc., maar kan nu, na aanpassen van mijn geregeld-tarief, niet meer mijn internet bundel aanpassen, alles staat op grijs, en er wordt nu 9,99 gefactureerd.
ik wil graag de mogelijkheid hebben om voor het actietarief van 4,95 (1 Gb) te kunnen kiezen.
was juist zo blij destijds met jullie mailtje, en ben verder ook heel tevreden over Simyo, maar anders ga ik snel rondkijken naar een andere provider.
Reputatie 5
Badge +10
Bump.

Ik zou dit probleem graag verholpen willen hebben, ik zie dit als fout van Simyo, en ik wil hierdoor dus geen 1gb meer, maar 500mb vanaf het moment dat mijn actie-abonnement dus verloopt. Wie kan dit regelen voor mij (aangezien bij mij nog steeds bij het selecteren van een bundel, alles in het grijs is).

Gr.
"Waterlelie"


Hoi Waterlelie,

Kan je mij op 1/10 een privé bericht sturen? Dan zorg ik dat het in orde komt.

Goedemiddag,

ik zag een vraag van iemand (Wayne??) over het aanpassen van de internetbundel na het verlopen van het actietarief van 1 jaar. ik heb precies hetzelfde: ontving een e-mail dat ik tegen het lage tarief zou kunnen blijven bellen etc., maar kan nu, na aanpassen van mijn geregeld-tarief, niet meer mijn internet bundel aanpassen, alles staat op grijs, en er wordt nu 9,99 gefactureerd.
ik wil graag de mogelijkheid hebben om voor het actietarief van 4,95 (1 Gb) te kunnen kiezen.
was juist zo blij destijds met jullie mailtje, en ben verder ook heel tevreden over Simyo, maar anders ga ik snel rondkijken naar een andere provider.


Hoi MoniqueN,

De internet bundel (1GB voor 4,95) wordt niet meer aangeboden. In de email staat aangegeven dat je als bestaande klant ook van de huidige acties kunt profiteren. Veel klanten hadden maar een half jaar korting. Dit is een algemene tekst die veel klanten voordeel kan opleveren. In jouw situatie leveren de meeste internet wijzigingen dan weer helaas geen voordeel op.

Groetjes,

Alex

Reageer