.

Beantwoord

4G doet het niet

  • 3 June 2014
  • 3 reacties
  • 910 Bekeken

Hallo Smyo,

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar Simyo en heb een 4G abb. afgesloten. 4G doet het echter niet. Ik heb echt van alles geprobeerd en uiteindelijk heb ik mijn 4G uitgezet op 'mijn Simyo' 
Nu heb ik opeens internet.
Klopt het dat 4G nog steeds niet beschikbaar is voor de iphone5?

Mvg,
Denise
icon

Beste antwoord door Charlene 4 June 2014, 11:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi Denise.

Wanneer je op deze pagina kijkt.
In het midden naar is jouw telefoon 4G ready?.
Dan kun je zien/controleren dat de iphone5 niet gereed is voor 4G.

Groet,
Friesian

Laat je ff weten of het duidelijk is?
Hai Friesian,

De iphone 5 is toch wel gereed? Het is toch KPN die op een andere frequentie zit?

Aangezien mijn abb. gisteren is ingegaan ga ik ervan uit dat ook voor de eerste maand geen 4G kosten in rekening worden gebracht? Ik zag namelijk dat het uitzetten van de 4G pas vanaf juli ingaat.

Ik hoor graag van je.

Gr
Denise
Badge +8
Hoi Denise108,

Welkom op het forum :)
De iPhone5s is wel geschikt voor het 4G netwerk van KPN, de iPhone5 niet. Dat is een iets ouder model, dat niet geschikt is voor de frequentie van het KPN 4G netwerk.
We vragen je eigenlijk wel om na te gaan of je toestel geschikt is voor KPN 4G voor je de Flex4G bundel afsluit. Dat is handig te controleren met de link die Friesian al gaf. Toch willen we je deze keer tegemoetkomen in de abonnementskosten voor de Flex 4G bundel.
Werkt je 3G internet nu wel met je iPhone5? Laat je het anders even weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer