.

Beantwoord

3G problemen met nanosimkaart voor iPhone 5

  • 6 August 2013
  • 5 reacties
  • 443 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik heb een nieuwe iphone 5 gekocht met simonly van Simyo. Echter werkt de 3G niet.
na het testen van een andere simkaart uit een andere iPhone werkt 3G wel. Dit betekend dat de simkaart niet naar behoren functioneerd. Hoe kan ik gratis een nieuwe simkaart aanvragen ter vervanging???
icon

Beste antwoord door Kim 7 August 2013, 12:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Misschien doet de sim het als je je iPhone (met de Simyo sim erin) even met een Mac of PC verbindt en via iTunes een sync uitvoert.
Badge +6
Hoi Simyo-gebruiker,

Allereerst welkom op het forum!

Ik heb even bij je gegevens gekeken en zie hoogstwaarschijnlijk het euvel, waardoor je iPhone geen verbinding krijgt met mobiel internet met de Simyo simkaart: de optie "Internet op je mobiel - Nederland" staat namelijk uit.
Wanneer je deze optie aan zet op Mijn Simyo (onder 'Mijn instellingen & simkaart') verwacht ik dat de simkaart gewoon verbinding zal maken met mobiel internet, dus geen vervangende simkaart nodig! 🙂

Nu zie ik dat je hierover gistermiddag al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice, maar dat er per abuis een micro simkaart is toegestuurd i.p.v. een nano simkaart, dus ik wil je vragen deze, natuurlijk ongeactiveerd, 'retour afzender' te sturen, omdat dit sowieso niet gaat werken in je iPhone 5 ;)

Graag hoor ik van je of het aan zetten van de internet optie je probleem heeft verholpen 🙂
Ook ik heb sinds enige tijd internetproblemen. Vanaf juni een nano sim in een Iphone 5 en sinds vorige week maakt hij geen 3G verbinding meer. Mn instellingen op mijn simyo kloppen, de internetbundel staat aan evenals de inlogcodes op mijn iphone voor de internetverbindingen. Ben nu wel ten einde raad...we weten het niet meer.
Reputatie 7
Badge +9
Bellen gaat dus wel?
Badge +8
Ook ik heb sinds enige tijd internetproblemen. Vanaf juni een nano sim in een Iphone 5 en sinds vorige week maakt hij geen 3G verbinding meer. Mn instellingen op mijn simyo kloppen, de internetbundel staat aan evenals de inlogcodes op mijn iphone voor de internetverbindingen. Ben nu wel ten einde raad...we weten het niet meer.

Hoi ida,

Welkom op het forum:)

Heb jij het synchroniseren al geprobeerd? En een handmatige reset?
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Mocht dit niks opleveren, dan ontvang ik graag de postcode van je waar je dit ervaart.

Groetjes,
Charlene

Reageer