.

Beantwoord

2e X géén internet op me htc

  • 2 April 2013
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

hallo
Ik heb vanmiddag al de 2e X géén internet op mijn htc desire c en dat in zeer korte tijd!!!Hoop dat ik dit x een snellere oplossing krijg,dan laatste x.Waar ik dus ook helemaal niet tevreden over was.
Heb donderdag's een tweet gestuurd en kreeg maandag daarop pas reactie op wat ik moest doen.
Gelukkig heb ik zelf wat geprobeerd en zondag's zelf weer internet erop gekregen

groetjes Ulrike
icon

Beste antwoord door Alex 5 April 2013, 12:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ulrike,

Heb je dit ervaren op een bepaalde plek of op meerdere plekken? Het is mogelijk dat er plaatselijk iets aan de hand was met een zendmast. We hebben gisteren (4/4/13) wel een mobiele internet storing gehad. Zie dit topic. Echter voor 4 april hebben we geen melding binnen gekregen. Mocht het probleem op een bepaalde plek hebben plaats gevonden, wil ik je vragen de postcode van de plek door te geven.

Wat heb je de vorige keer precies gedaan om het internet zelf weer aan de praat te krijgen?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex

De vorige x toen ik géén internet meer had heb ik het gemerkt in Ulft,daar hebben ze de postcode 7071.Ik heb toen zondags op simyo gekeken en doordat iemand anders ook problemen had,heb ik de eerste 2 regels in mobiel netwerk veranderd,en maandag avond met jullie instellingen aangepast.
Dit x lukte het dus niet met die instellingen,dus heb ik op aanraden van iemand op jullie forum tweakker app gedownload en toen ingesteld met simyo wat ook niet lukte.Toen heeft mijn man woensdags gebeld met simyo,ik was werken,en die meneer zei dat ik moest proberen of ik de telefoon op 2g kon instellen.Wat dus niet lukte!!!:rolleyes:Toen heb ik via de Tweakker app op KPN ingesteld en nu heb ik gelukkig weer internet op mijn HTC.
De 2x toen ik géén internet meer had op mijn htc was in Gendringen,postcode 7081.


Groetjes Ulrike

















t
t
Badge +1
Hoi Ulrike,

Heb je nu wel gewoon internet in dezelfde postcode waar je voorheen problemen ervoer?
ja,hij doet het nu weer goed,hopelijk blijft dat zo.Hij staat dus wel op de kpn instelling .
Hoi Ulrike,

Heb je nu wel gewoon internet in dezelfde postcode waar je voorheen problemen ervoer?
Badge +1
Hoi Ulrike,

Fijn om te horen dat het probleem is verholpen!

Reageer