.

Beantwoord

€1,- berekend binnen internet bundel?

  • 23 February 2013
  • 4 reacties
  • 301 Bekeken

Badge
Ik zit zo eens te kijken in "verbruik huidige maand" en kom iets vreemds tegen. T/m 9 februari heb ik slechts 19 MB data verbruikt (bundel 200 MB p/m) en wat zie ik, op 10 februari heb ik 1.033 kB (amper 1 MB) gebruikt en hiervoor wordt € 1,00 berekend!? 11 t/m 22 februari heb ik 40 MB gebruikt, deze zijn niet berekend, is ook logisch want tot nu toe heb ik pas 60 MB gebruikt van de 200 MB bundel. Voor de duidelijkheid, ik kijk naar "Internet op je mobiel binnen Nederland." De laatste keer dat ik in het buitenland ben geweest was augustus 2012.   
icon

Beste antwoord door Wayne 25 February 2013, 14:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik zit zo eens te kijken in "verbruik huidige maand" en kom iets vreemds tegen. T/m 9 februari heb ik slechts 19 MB data verbruikt (bundel 200 MB p/m) en wat zie ik, op 10 februari heb ik 1.033 kB (amper 1 MB) gebruikt en hiervoor wordt € 1,00 berekend!? 11 t/m 22 februari heb ik 40 MB gebruikt, deze zijn niet berekend, is ook logisch want tot nu toe heb ik pas 60 MB gebruikt van de 200 MB bundel. Voor de duidelijkheid, ik kijk naar "Internet op je mobiel binnen Nederland." De laatste keer dat ik in het buitenland ben geweest was augustus 2012.


P.S. zie net dat het probleem bekend is (december/januari) en het foutje de komende maand wordt rechtgetrokken? Kortom, de bug is nog niet uitgeroeid.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Rene.L,

Zoals je aangaf zal dit op jouw factuur gecrediteerd worden. Onze excuses voor het ongemak.
Badge
Zoals je ziet houdt de consument de kosten scherp in de gaten 🙂!
Badge +6
Ho Rene.L,

Dat is alleen maar goed dat de klant Simyo ook scherp houdt. 🙂

Reageer