Graag jullie recatie/oplossing hartelijk dank alvast daarvoor
Hartelijke groet,
J. nordmeijer
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactieHoi JPL75,
Â
Jammer dat je dit ook hebt ervaren, ik kan me voorstellen dat het niet bewust gebeurd is. Wellicht is een dataplafond instellen op de toestellen handig? Je leest er hier meer over:
Â
https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/
Â
Groetjes,
Daisy
Bekend verhaal dit, ik heb nu een jaar Simyo dus ik kan overstappen voor mezelf, vrouw en beide kinderen.
Ik heb het nu al 2 maal meegemaakt dat, om wat voor reden ook (zoals thuis WiFi weggevallen waardoor youtube via 4G doorgaat), er over de bundel wordt heengegaan, wat direct in hoge rekeningen resulteert.
Â
groeten
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.