.

Beantwoord

Waarom is mijn internetbundel automatisch verlengd ondanks het stopzetten?

  • 2 July 2020
  • 5 reacties
  • 360 Bekeken

Badge +1

Gisteravond storing want het lukte niet mijn internet prepaid abonnement te wijzigen. De verlenging had ik al gestopt maar nu blijkt, dat mijn abonnement toch verlengd is.

Niet zo netjes!

icon

Beste antwoord door Daisy 2 July 2020, 12:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Stephanie,

 

Super gek dat je deze verlenging niet kon annuleren, er is namelijk geen storing op onze website of app geweest. De reden waarom deze is verlengd is omdat je zelf eerder hebt aangegeven dat deze automatisch op de eerste van de maand verlengd mag worden. Dat jij vind dat het niet zo netjes is snap ik dan eigenlijk niet zo goed, dit doen we namelijk elke maand omdat je dit van ons gevraagd hebt. Daarnaast zou je de bundel dan voor de eerste van de maand stop moeten zetten zodat deze niet meer verlengd word.

 

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de verlenging van de bundel te stoppen, per 1 augustus heb je dan ook geen internetbundel meer.

 

Groetjes,

Daisy

Badge +1

Hoi Stephanie,

 

Super gek dat je deze verlenging niet kon annuleren, er is namelijk geen storing op onze website of app geweest. De reden waarom deze is verlengd is omdat je zelf eerder hebt aangegeven dat deze automatisch op de eerste van de maand verlengd mag worden. Dat jij vind dat het niet zo netjes is snap ik dan eigenlijk niet zo goed, dit doen we namelijk elke maand omdat je dit van ons gevraagd hebt. Daarnaast zou je de bundel dan voor de eerste van de maand stop moeten zetten zodat deze niet meer verlengd word.

 

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de verlenging van de bundel te stoppen, per 1 augustus heb je dan ook geen internetbundel meer.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy, ik kreeg dit scherm wat ik zonet ook weer kreeg:

En nu ging het tweede keer goed maar die avond kreeg ik bij herhaling dit scherm en kon ik niet mijn duurdere abonnement in een goedkopere wijzigen. Verder had ik de automatische verlenging stop gezet dacht ik, maar het bleek niet te werken en later zag ik dat het ‘uit’ symbool zwart moet zijn en niet grijs, en bij mij was het grijs.

Al met al een beetje dubieus, ik zal volgende keer niet op het laatste moment proberen te wijzigen.

 

groet

Stephanie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Stephanie,

 

Wanner kreeg je dit scherm precies te zien? Na het inloggen, na het wijzigen?

 

Groetjes,

Daisy

Badge +1

Na het wijzigen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Stephanie, 

Heel gek! Fijn dat het nu in ieder geval gelukt is :blush:

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer