.

Beantwoord

Waarom is mij niet geadviseerd om mijn internet optie uit te zetten bij start abo?

  • 29 October 2014
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Vraag gesteld via mail, wel bevestiging dat ik binnen 3 werkdagen antwoord zou krijgen...helaas.

Zal het hier herhalen, hopelijk lukt het hier wel.
 
Ik bel jullie voor een abbonnement, 7e inmiddels in het gezin! Vertel erbij dat het voor onze jongste dochter is, alléén bellen en sms-en.
Jullie adviseren en vervolgens wordt er niets gezegd over internet uitzetten in je account.
Toch jammer dat jullie die service niet bieden en ons vevolgens met een veel te hoge rekening opzadelen.
Wat nu te doen?

Mvvgr
icon

Beste antwoord door Tiury 30 October 2014, 14:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi NoaT, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat vervelend dat je een hoge rekening hebt gekregen, dat moet wel even schrikken zijn geweest. Simyo heeft hier wel een SMS berichtje over gestuurd op de 3e van oktober, met de melding dat er nu 5MB aan internet is verbruikt, zonder dat er een internetbundel actief is. Hierbij geeft Simyo ook in de bevestiging e-mail aan dat de internetoptie automatisch aanstaat 😞.

Mijn collega's hebben er op vertrouwd dat deze waarschuwingen genoeg zijn om je van zo'n hoge factuur te behoeden.

Omdat wij bij Simyo heel goed begrijpen dat dit niet expres is gebeurd en dit geen leuk begin van een nieuw abonnement is, kom ik je graag tegemoet in de kosten 🙂.

Ik verreken de gemaakte kosten tegen een internetbundel en ik activeer de simkaart weer. Ook is te zien dat je zelf al de optie "internet op je mobiel - Nederland" hebt uitgezet. Het is nu dus ook niet meer mogelijk voor je dochter om per ongeluk op internet te komen.

Ben je tevreden met de oplossing? :)

PS: sorry dat je e-mail niet is beantwoord.
Beste Tiury,

Meer dan tevreden!! :o
Dat sms komt ook bij mijn dochter op de sms binnen, dat had ze niet begrepen en ik heb er nooit naar gekeken... Ook een les voor mij dus.
Ja, na de blokkering hebben we info opgezocht op de site en internet meteen uitgezet.

Fijn dat het zo is opgelost!

Mvgr
Badge +6
Hoi NoaT,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing en graag gedaan :)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer