Zo wordt een goede klant met veel wantrouwen en in mijn beleving onrechtvaardig behandeld.
Dus kortom dit is hoe simyo met een trouwe klant omgaat: na de afgelopen - minimaal 7 jaar betaald te hebben voor niet-gebruikte belminuten en internet Mb's in de bundel, moet ik, toen ik - onbedoeld - in ruim een uur tijd 125 euro aan Mb's verstookte, tegen ong 40x het bundeltarief die extra Mb's betalen zonder alsnog de mogelijkheid om bv achteraf alsnog de extra Mb's bij te kopen of alsnog te verrekenen en wordt dan ook nog bovendien afgesloten als de nieuwe bundel ingaat, die ik moet betalen zonder er gebruik van te kunnen maken. Ik ben danook zeer verbaasd dat simyo bij de consumentenbond op 1 staat. Waar kijkt de consumentenbond dan eigenlijk naar?!
Gezien andere aanbieders wordt het tijd dat simyo haar verdienmodel aanpast, een model vriendelijker voor haar klanten en waar meer vertrouwen uitspreekt naar haar klanten toe.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie