.

Beantwoord

Waar zijn mijn MB's aan verbruikt?

  • 20 May 2017
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Goedemorgen
Ik heb vandaag al voor de 3 de keer mijn Mb opgewaardeerd , in 2 weken tijd ik speel niks af van filmpjes of zo , ik hou altijd MB over ik heb de wifi uit gezet ik hoorde dat dat de oorzaak zou zijn . Maar ben nu sinds 5 dagen weer over mn bundel , zo wordt het een kosten plaatje .
MVG
Carla
icon

Beste antwoord door Jihane 22 May 2017, 15:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Carla,

Welkom op het Simyo Forum.

Dit kan van alles zijn.
Mails met veel bijlage.
Heel veel apps openen met foto's of filmpjes (Te denken aan WhatsApp (indien veel foto's), Facebook, Snapchat Instagram.
Maar het kunnen ook update's zijn die je doet en welke veel MB's kosten.

Meestal kun je zien in je mobiel waar dit heen gaat.
Wat voor mobiel heb je als ik vragen mag.
Het is de Samsung Galaxy Grand Prime
Reputatie 7
Badge +7
Je zegt dat je de Wifi uit hebt uitgezet. Dat moet je nu juist niet doen. Alles gaat nu uit je bundels.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Carla,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet zo goed weet waar je MB's aan opraken. Maar wel goed dat je aan de bel trekt, want hier kunnen wij je mee helpen 🙂 Als eerste wil ik zeggen dat ik niet in kan zien waar je data precies aan opgaat. Dat komt omdat we niet de inhoud van jouw verbruik in mógen zien. Het zou toch ook gek zijn als we bijvoorbeeld de inhoud van je telefoongesprekken of sms'jes wisten? Maar gelukkig kun jij wel de inhoud daarvan weten. Wil je dit artikel lezen? Daar vind je precies hoe je je verbruik kunt traceren.

Ook wil ik je een ander artikel aanraden: Nooit meer over je mobiele data heen. Daar vind je allemaal tips om je instellingen zo in te stellen dat het dataverbruik minimaal blijft. En natuurlijk niet vergeten om je wifi aan te zetten en je mobiele data uit als je ergens bent waar je wifi hebt. Dat kan ook een hele hoop schelen.

Ten slotte wilde ik je nog aanraden om je internetbundel te verhogen, maar ik zie dat je dat al hebt gedaan. Je hebt nu een bundel van 1000 MB's en vanaf 1 juni heb je er 2000. Slim dat je dat al hebt aangepast 😃

Laat je't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Maikel twinnie en Wimj12, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer