.

Beantwoord

Kan ik MB's kopen zonder internetbundel (sim only) ?

  • 25 August 2015
  • 8 reacties
  • 325 Bekeken

Ik heb geen internetbundel bij mijn Sim only-abonnement. Hoe kan ik dan vooraf MB's kopen voor een paar dagen gebruik?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 August 2015, 22:10

Bekijk originele reactie

8 reacties

In het forum lees ik over een 'Internet dagbundel'. Op de site vind ik hier verder geen informatie over. Is dat voor sim only mogelijk?
Klik maar eens op prepaid. 1 eur voor 20 MB...stopt automatisch.
Dat is precies wat ik wil, maar...kan dat ook bij een sim-only-ABONNEMENT?
Nee sim only is alleen met MAANDbundels.
En kun je een maandbundel slechts voor 1 maand afsluiten?
Jazeker, bellen en sms is de basis internet kun je kiezen uit geen tot wel....maandelijks te regelen.
Geduld er komt een screen shot.
Op mijn simyo kun je alles regelen. Uit je vragen maak ik op dat je nog geen internet hebt gebruikt. Houdt de sms van 80 en 100% scherp in de gaten. Deze geven realtime waarschuwing 100% betekent je bundel is verbruikt !
Naast de 4000MB bundel (rechts) staat geen bundel.

Nog een extra service....ff doorlezen.
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-wijzig-mijn-bundels-3333

Friesian.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tweddy,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je hierover je vragen komt stellen. Het is altijd goed om alles zo duidelijk mogelijk voor jezelf te hebben! Je bent al van veel informatie voorzien door Friesian 🙂 Zoals hij heeft aangegeven, kun je maandelijks jouw abonnement aanpassen. Als je graag gebruik wilt maken van een internetbundel, dan kun je dit via Mijn Simyo aanzetten. De wijziging zal per de eerste van de eerstvolgende maand aangezet worden. Zet jij dus vandaag een bundel aan, dan wordt deze op 1 september geactiveerd. Als je de bundel hierna weer uit wilt zetten, dan kan dit ook maandelijks aangepast worden. Ook deze wijziging wordt per de eerste van de volgende maand verwerkt. Heb je hier nog vragen over?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer