.

Beantwoord

Kan dagbundel prepaid niet gebruiken. Wat nu?

  • 12 March 2016
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Net een dagbundel van mijn prepaid tegoed afgehaald, maar ik heb geen internet. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Angela 13 March 2016, 16:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Misschien staat de "internet op je mobiel" optie niet aan op Mijn Simyo. Dat is wel een vereiste.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gwenred,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat jij je vraag hier komt stellen! Als jij een bundel hebt geactiveerd, wil je hier natuurlijk gebruik van kunnen maken!

Zoals Scotsman heel goed aangeeft, is het nodig dat je de optie 'internet op je mobiel' aanzet via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen. Ik zie in het systeem dat je rond 8 uur in de ochtend de dagbundel aangezet hebt. Rond 3 uur 's middags heb je de internetoptie via Mijn Simyo aangezet. Is het hierna gelukt om gebruik te maken van de bundel? Ik hoor het graag van je.

@Scotsman, heel erg bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Bedankt Angela,
Ik heb het voor mijn dochter thuis rond 3 uur aangezet. Helaas kom ik er vandaag achter dat er ook nog meer van haar prepaid tegoed is afgehaald. Ik ga eerst aan simyo horen hoe dat zit.

Gr. Jos/Gwendolyn
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gewenred,

Daarvoor kun je de volgende keer gerust bij ons terecht 🙂 De andere moderators en ik zijn medewerkers van Simyo en kunnen je hier mee helpen!

Ik zie dat je een e-mail hebt gestuurd en dat je hier ondertussen reactie op hebt gehad. Mijn collega heeft onderstaande aan je gemeld. Dit is ook wat ik zie in het systeem. Heeft dit meer duidelijkheid gebracht of heb je hier nog vragen over?

Ik heb de gegevens nagekeken en zie dat het internet inderdaad is aangezet en gebruikt. Er is in totaal een 115 MB aan data verbruikt. De dag bundel heeft een hoeveelheid van 20 MB, dit betekent dat er 95 MB over de bundels is gebruikt.


Groetjes,
Angela
nee niet echt. De sms komt pas een dag later en mijn dochter maakt onnodig veel kosten. Waarom niet een waarschuwing direct, zodat ze kan stoppen of een nieuwe bundel kan aanzetten. Nu mag ze in vervolg alleen nog maar internetten via wifi spots.

Gr. Jos
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gwenred,

In het systeem vind ik terug dat de het verbruik vooral wat later op de avond heeft plaatsgevonden. Het sms'je wat heeft aangegeven dat haar bundel op is, is rond 00:30 uur verstuurd. Er zit in wat vertraging in, maar niet een hele dag.

Daarnaast is het ook altijd slim om het verbruik via onze app of website in de gaten te houden. Ook via deze kanalen zit er een verwerkingstijd op het verbruik. Ook hier hebben we het niet over een dag gelukkig. 20 MB is niet heel veel en kan dus ook snel opgaan. Misschien is een maandbundel voor haar gunstiger. Helaas kan ik je geen ander antwoord geven dan dat ik hiervoor al heb gedaan :(

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust!

Groetjes,
Angela

Reageer