.

Beantwoord

internetten in het buitenland

  • 14 October 2012
  • 4 reacties
  • 693 Bekeken

Badge
Als ik naar het buitenland ga komen er dan extra kosten bij als ik wil internetten ?
Of moet ik me abbo dan aan passen ?
icon

Beste antwoord door Alex 16 October 2012, 10:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
geen van beiden.
Je kan gewoon niet internet via 3G in het buitenland. Simyo is hier hard mee bezig, maar het kan helaas nu nog niet.
Reputatie 5
Badge +10
Dat klopt inderdaad Groentjuh. Internetten in het buitenland is niet mogelijk met een Simyo simkaart.

Groetjes,

Alex
Geen internet op je telefoon in het buitenland is niet van deze tijd, ook al is het strategische keuze van KPN om jullie als prijsvechter in te zetten.
Voor mij helaas, want ik ben zeer tevreden over jullie, reden om mijn abonnement over te zetten naar een andere provider.
Badge +2
Beste belskamp,

Wij begrijpen dat het in een tijd als nu bijna onmogelijk is om zonder internet te zitten. Wij hebben ook steeds meer vraag naar internet in het buitenland. Om deze reden zijn wij dit ook van plan aan te bieden. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit ergens begin 2013 mogelijk zijn. Helaas hebben we nog geen exacte datum. Zodra de exacte datum bekend is zullen wij al onze klanten hiervan op de hoogte stellen. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben.

Groetjes,

Arie

Reageer