.

Beantwoord

Internetbundel niet automatisch verlengd?

  • 30 May 2015
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

ik krijg berichten van jullie dat mijn internetdagbundel is verlopen terwijl ik een maandbundel heb van 100 mb die automatisch word verlengd en nog niet is verbruikt wat betekent dit ?
icon

Beste antwoord door Ali 1 June 2015, 14:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi john nouws,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat je maandbundel telkens automatisch ingaat. Voor de maand mei zie ik echter dat het automatisch verlengen niet is uitgevoerd. Excuses hiervoor.

Uit je gegevens kon ik opmaken dat je de maandbundel opnieuw hebt aangevraagd. Automatisch verlengen is ingeschakeld. Dus dat zal de komende keren wel goed gaan.
Badge +1
Dat probleem had ik dus ook.
Badge +1
Ik had het via Twitter gemeld en wacht nog op de uitkomst waarom mijn maandbundel niet automatisch verlengd is.

Toen ik op Mijn Simyo bij Verbruik tot en met het begin van dit jaar keek bleek telkens netjes mijn 250MB bundel op 25-01-2015, 25-02-2015, 25-03-2015 en 25-04-2015 verlengt te zijn, maar op 25-05-2015 ineens niet.

Wel kreeg ik 5 dagen na de verlengsdatrum ineens een mail dat mijn dagbundel is verlopen terwijl ik nooit een dagbundel gebruik en die dag er voor niet eens op mobiel internet ben geweest.

Nu ben ik gelukkig niet op mobiel internet geweest van 25-05-2015 t/m 30-05-2015, omdat ik door omstandigheden veel thuis ben en daar mijn WiFi gebruik. Het had echter een hele dure rekening kunnen worden!

Nu heb ik voorlopig de 100MB bundel met automatisch verlengen aan gezet en in betere tijden zet ik die wel een keer om naar 250MB. Ik zie in Mijn Simyo alleen geen knopje om je bundel aan te passen overigens.Ik dacht dat je alleen niet naar beneden kon aanpassen.
het is inmiddels opgelost automatisch verlengen was op een of andere manier uitgeschakeld
Reputatie 6
Badge +10
Hoi john nouws,

Goed om te horen dat je bundel inmiddels wel weer automatisch word verlengt! Mocht er nog iets aan de hand zijn, horen we het graag van je 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Ik had het via Twitter gemeld en wacht nog op de uitkomst waarom mijn maandbundel niet automatisch verlengd is.

Toen ik op Mijn Simyo bij Verbruik tot en met het begin van dit jaar keek bleek telkens netjes mijn 250MB bundel op 25-01-2015, 25-02-2015, 25-03-2015 en 25-04-2015 verlengt te zijn, maar op 25-05-2015 ineens niet.

Wel kreeg ik 5 dagen na de verlengsdatrum ineens een mail dat mijn dagbundel is verlopen terwijl ik nooit een dagbundel gebruik en die dag er voor niet eens op mobiel internet ben geweest.

Nu ben ik gelukkig niet op mobiel internet geweest van 25-05-2015 t/m 30-05-2015, omdat ik door omstandigheden veel thuis ben en daar mijn WiFi gebruik. Het had echter een hele dure rekening kunnen worden!

Nu heb ik voorlopig de 100MB bundel met automatisch verlengen aan gezet en in betere tijden zet ik die wel een keer om naar 250MB. Ik zie in Mijn Simyo alleen geen knopje om je bundel aan te passen overigens.Ik dacht dat je alleen niet naar beneden kon aanpassen.


Hoi Joen,

We zijn erachter gekomen dat er in mei inderdaad problemen waren bij het automatisch verlengen van je bundel. Gelukkig heb je de bundel nu weer aan kunnen zetten. Wil je een hogere bundel, dan dien je automatisch verlengen weer uit te zetten. Na afloop van je huidige bundel een nieuwe bundel te selecteren en automatisch opwaarderen weer aan te zetten. Helaas is hier geen knopje voor 😞.

Groetjes, Tiury


het is inmiddels opgelost automatisch verlengen was op een of andere manier uitgeschakeld

Hoi john nouws,

Goed om te horen dat je bundel inmiddels wel weer automatisch word verlengt! Mocht er nog iets aan de hand zijn, horen we het graag van je 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer