.

Beantwoord

Internet uitstaan op Mijn Simyo en toch kosten voor internet, hoe kan dit?

  • 20 August 2014
  • 7 reacties
  • 411 Bekeken

Badge +1
ik heb op mijn account internet uitstaan maar zie nu dat ik toch internetkosten heb.
hoe kan dit gebeuren.
het is natuurlijk niet voor niets dat ik dit uit heb staan.
dit is om onverwachte kosten te voorkomen.
hoe kan het dat het niet genoeg is om dit op je account uit te zetten??
icon

Beste antwoord door Kim 21 August 2014, 11:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mogelijk betreft het kosten gemaakt voordat je internet op je mobiel had uitgezet. Als er daarna toch nog internetkosten in rekening zijn gebracht dan is er inderdaad iets mis.
Badge +6
Hoi semtex69,

Ik zie ook dat er kosten zijn gemaakt, terwijl de optie uit staat, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb zojuist de optie nogmaals uit gezet en ga natuurlijk de kosten voor je vergoeden die je hierdoor onterecht hebt gemaakt in augustus.

Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost, maar mocht het nou onverhoopt nogmaals gebeuren, geef je ons dan even een seintje?

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Badge +1
Dank je. Dit vind ik nog eens service. Bij deze bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
Dit vind ik nog eens service.

Yep, dat bieden ze hier wel.

Bovendien ook wel een beetje bang dat je het materiaal van je naam zou gaan inzetten. http://smilies.sofrayt.com/%5E/0/grenade.gif
Reputatie 4
Badge +10
Hoi semtex69,

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service 🙂 We zien je graag terug op het Simyo forum.

@de leon, haha we hebben een klein beetje rekening gehouden met zijn naam 😉
Bij mij is precies hetzelfe.
Ik kreeg opeens een sms dat ik internet heb gebruikt. Terwijl ik die functie vanaf het begin al uit heb staan.

Gelukkig zie ik op dit forum dat ik niet de enigste ben waar dit gebeurd.
Wel handig dat ik automatisch een sms kreeg anders zou ik het niet geweten hebben.
Zou fijn zijn als het weer recht gezet wordt.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi pre paid,

Welkom op het forum :)

Bij jou is inderdaad hetzelfde aan de hand. Je hebt op 23-04-2009 de optie voor internet uit gezet. Nou zie ik dat je van 1 t/m 25 augustus toch wat data hebt verbruikt. Dit had niet mogen gebeuren. Alle gemaakte kosten aan data zal ik voor je vergoeden en toevoegen aan je beltegoed.

Ik heb de optie voor internet een reset gegeven. Het zou nu niet meer mogelijk moeten zijn om contact te maken met internet. Als dat wel gebeurt, laat je het dan weten?

Heb ik je zo goed geholpen?

Reageer