.

Beantwoord

Ik heb 1000 MB gekregen! Hoe kan ik mijn internet instellen?

  • 3 July 2016
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Hoi,

Bericht gekregen dat ik 1000MB heb gekregen voor mijn Symjaardag. Tof natuurlijk want ik had nooit data mijn abonnement.
Maar het mobiel netwerk instellen lukt niet echt. Zowel het instellen van mobiel netwerk voor Android en specifiek voor Hauwei P8lite leveren niet het gewenst resultaat. Wat gaat hier niet goed?
icon

Beste antwoord door Ilias 4 July 2016, 10:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Staat op mijn simyo internet aan?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi HuaweiKim,

Welkom op 't Simyo Forum en van harte gefeliciteerd met je Simyaardag!

Wat jammer dat je nog geen gebruik kunt maken van het internet. Ik ga mijn uiterste best doen om je hierbij te helpen.

Ik zie dat de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' op Mijn Simyo aanstaat. Ik heb voor de zekerheid een reset van de optie uitgevoerd. Hiermee worden alle 'kreukeltjes' tussen de simkaart en het netwerk weer gladgestreken en kun je als het goed is gebruik maken van het internet. Kun je nog wel je toestel voor tien minuten uitgeschakeld laten en dan weer inschakelen?

Het kan natuurlijk ook liggen aan de APN-instellingen van je toestel. Kun je de stappen die in deze link worden uitgelegd uitvoeren en mij laten weten wat het resultaat hiervan is? Dit zijn namelijk de APN-instellingen voor de Huawei P8 Lite die te vinden is in onze toestelhulp.

Ik kijk uit naar je reactie!

Friesian, dankjewel voor je tip!

Groetjes,
Ilias
Het werkt nu! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi HuaweiKim,

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent. Fijn dat je nu ook gebruik kunt maken van je cadeau :D

Vergeet je niet aan het eind van de maand je internetoptie uit te zetten? Dit doe je via Mijn Simyo >Instellingen >Netwerkinstellingen.

Groetjes,
Sean

Reageer