.

Beantwoord

Hoelang kan ik via mijn tablet televisie kijken voor mijn internetbundel op is?

  • 23 October 2018
  • 8 reacties
  • 420 Bekeken

Badge
Ik ga 3 weken met vakantie en krijg in het app.30 GB prepaid tegoed
Hoe lang kan ik dan via mijn tablet naar tv kijken?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 October 2018, 10:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
30GB?! Dat is best veel. Het ligt er een beetje aan welke dienst je gebruikt. Enkel dienst gebruikt verschillende zogenaamde "bitrates". Bitrate geeft aan hoeveel data er per seconde nodig is, om de stream/video/radio-stream te bekijken/beluisteren.

In het geval van bijvoorbeeld Ziggo Go kom ik uit tussen:
18uur en 30 minuten (bitrate: 3,6Mbit/s) en 41 uur en 40 minuten (bitrate: 1,6Mbit/s).
Dit is echter totaal afhankelijk van de bitrate van de stream.

Video kijken is echt een data-vreter, dus gebruik wifi waar mogelijk en hou je verbruik goed in de gaten!
Reputatie 6
Badge +5
Hi asduiven,

Welkom op het Simyo Forum!

Alvast veel plezier met je drie weken vakantie 🙂 Zoals Groentjuh aangeeft heeft de tijd die je televisie kan kijken met een tablet met veel verschillende factoren te maken. Het is in ieder geval een feit dat het streamen van video erg veel data kost, let hier dus goed op.

Daarnaast nog de volgende vraag: Hoe krijg je 30 gigabyte aan data? Bij Simyo is het niet mogelijk om zoveel data in één keer op de simkaart te hebben. Of gaat het hier om een Prepaid kaartje van een andere provider. Ik hoor het graag.

Groentjuh, bedankt voor je uitgebreide antwoord!

Groetjes,
Niels
Badge
Krijg dit op Tenerife
Ik herinner me een forumlid die daar een woord voor had.☺ Bofbips. 😎☺
Reputatie 6
Badge +4
Hoi asduiven,

Krijg je dat aan wifi onderweg of op locatie? ik begrijp hem ook nog niet helemaal. :)

Ik raad je in ieder geval aan om op Tenerife niet je Simyo simkaart te gebruiken omdat bellen en internetten daar behoorlijk kostbaar is zoals je op onze tarievenpagina kunt zien. Als je nog andere vragen hebt hierover, laat het gerust weten. :)

Dank voor je bijdrage Friesian. Ik zit al een tijdje op het forum maar weet het niet, wie zei dat?

Groetjes,
Thomas
Een fotografe van wereldklasse, Thomas.
@Ray, Groentjuh en ook Jihane kennen haar nog.

De zus van @de leon, mocht je dit lezen de Leon, de hartelijke groeten.

koorelle. 🙂
Badge
Ik krijg dit van de verhuurder van het app.op Tenerife
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Asduiven,

Ah, dus het is geen Simyo simkaart, neem ik aan. Dan begrijp ik het. :D

Veel plezier op Tenerife!

Groetjes,
Sarah

Reageer