.

Beantwoord

Gratis 1000 MB, hoe werkt het?


Hoera, het is je Simyaardag! Je bent weer een jaar klant bij ons met je telefoonnummer en daar zijn we heel blij mee. Bij een verjaardag hoort een cadeautje, toch? Daarom krijg jij volgende maand van ons een internetbundel van 1000 MB cadeau!

Dit berichtje kreeg ik. Vandaag mijn internet aangezet zoals beschreven in de bijgevoegde tekst. Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg vrijwel meteen 2 sms'en van Simyo dat ik buiten mijn bundel internet gebruik!

Kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt?
icon

Beste antwoord door Jihane 3 August 2017, 17:12

Bekijk originele reactie

11 reacties

1. Wanneer heb je dit bericht over je Simyaardag ontvangen? Ik lees namelijk volgende maand.

2. Je toont je telefoon nummer, er word duidelijk aangegeven dit niet te doen omwille openbaarheid en privacy, verwijderen kan tot een uur na plaatsen.

3. Kan alleen beantwoord worden als vraag 1 is beantwoord.

Graag reactie (en vergeet je nummer niet te verwijderen)
1.Het berichtje heb ik 10 dagen gelden ontvangen.
2. Ging per ongeluk. Ik krijg het niet verwijdert....
Heb gezocht maar ik kan niet vinden hoe een bericht te verwijderen is...☹️
Reputatie 7
2. Ging per ongeluk. Ik krijg het niet verwijdert....

Knap onhandig van je om de waarschuwing die wordt getoond in de wind te slaan!

Nu ben je overgeleverd aan de Simyo moderators. Zij kunnen en zullen je bericht aanpassen, maar aangezien het vakantietijd is, zal een reactie ietwat langer op zich kunnen laten wachten.....
Als dat 10 dagen geleden is ontvangen zou dat deze maand moeten zijn. Waarom je dan een buiten de bundel melding krijgt is een raadsel. Een moderator gaat hierop reageren en dus je nr. verwijderen.
Oké. Ik wacht af... Bedankt voor je antwoord.
Ik heb hetzelfde ook gratis MB 'gekregen zonder dat ik een internetbundel heb.Hierop ook mijn Internet aangezet. Gevolg ook een SMS dat ik buiten de bundel aan het internetgebruikers was.
Voor mij dus onduidelijk of ik de geschonken MB's wel of niet zonder kosten kan opmaken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marjondn,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je 1000 MB's hebt gehad 😃 Ik zie dat je je optie netjes hebt aangezet. Die sms die je kreeg had je niet moeten krijgen - je verbruik is netjes van je bundel af aan het gaan. Mijn excuses voor de verwarring! Je kunt gerust verder internetten.

Ook heb ik je 06-nummer uit je berichtje gehaald. Geen zorgen!

@ Robin2003, welkom op het Simyo Forum! Voor jou geldt precies hetzelfde 🙂 Je verbruik gaat gewoon van die bundel af, en je kunt die sms negeren.

Hebben jullie nog andere vragen?

@ Ray, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Dank voor je antwoord Jihane en het verwijderen van mijn telefoonnummer. Suf van me om niet nog een keer mijn berichtje te lezen alvorens te plaatsen.
Waarom kan men zelf niet een geplaatst berichtje alsof verwijderen?
Groet!
Verwijderen kan niet aanpassen kan tot een uur na plaatsen. Rechts boven je bericht zie je een vierkantje met een schakel er in. Als je daar na met je muisaanwijzer over heen gaat verschijnen er 2 bij. Een vlaggetje en een potlood. Die potlood klink je aan om je bericht aan te passen.

Na een uur kun je dit niet meer en verschijnt er enkel nog een vlaggetje.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marjondn,

Graag gedaan namens Jihane 🙂

Je kunt je eigen berichten inderdaad niet verwijderen en, zoals Ray al aangeeft, kun je je bericht binnen 1 uur nog aanpassen. Wij verwijderen zelf eigenlijk ook nooit berichten omdat vaak alle informatie relevant is voor het gesprek. Het zou gek zijn om dan ineens een stuk te missen. Gelukkig is het allemaal goedgekomen :)

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je bij ons terecht.

@Ray, je bent overal! Super om te zien dat je ons zo goed ondersteunt :D

Groetjes,
Angela

Reageer