Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieGeen internet (3G)
+1
Hoi, ik heb al tijdje een abbonoment bij jullie. nou heb ik alleen sinds deze nieuwe maand (vandaag/ 1 juni) geen internet (3G!). Ik heb alles al gecontroleerd en ook bij mijn instellingen op de site ect. Kan iemand mij helpen of even een kijkje nemen zsm. Alvast bedankt! 🙂 Gr.
Hoi Selena :)
In onze systemen staat inderdaad alles goed voor jou om te kunnen internetten. Maar ja... Het gebeurt af en toe dat het er anders uitziet dan het werkelijk is. Ik heb je optie 'Internet op je mobiel' even uit- en weer aangezet. Wil jij je mobiel ook even uit- een aanzetten en me laten weten of dit helpt?
Als dit nu niet geholpen heeft wil ik graag weten wat voor telefoon je hebt. Dan checken we de instellingen van je mobiel met je.
In onze systemen staat inderdaad alles goed voor jou om te kunnen internetten. Maar ja... Het gebeurt af en toe dat het er anders uitziet dan het werkelijk is. Ik heb je optie 'Internet op je mobiel' even uit- en weer aangezet. Wil jij je mobiel ook even uit- een aanzetten en me laten weten of dit helpt?
Als dit nu niet geholpen heeft wil ik graag weten wat voor telefoon je hebt. Dan checken we de instellingen van je mobiel met je.
+1
Hoi.
Ja het opnieuw aan doen van mijn telefoon heeft zeker geholpen! Heb nu gelukkig weer internet.. Dankjewel!!
Groetjes
Ja het opnieuw aan doen van mijn telefoon heeft zeker geholpen! Heb nu gelukkig weer internet.. Dankjewel!!
Groetjes
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.