.

Beantwoord

Kan ik mijn cadeau later krijgen?

  • 29 June 2016
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Als verjaardagscadeau extra databundel gekregen voor maand juli (dank daarvoor) maar is het mogelijk dat ik deze extra mb's in augustus kan gebruiken ipv juli

Ik hoor graag
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sean 30 June 2016, 15:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo erik_

Welkom op het Simyo Forum.

Normaal moet je deze extra bundel in de aangewezen maand verbruiken. Misschien dat een moderator iets voor je kan regelen, beloven kan ik dat uiteraard niet (ik werk niet bij Simyo).

Wacht zijn/haar reactie maar even af.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Erik_,

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent. Daar hoort natuurlijk een cadeau bij :$

Deze databundel wordt op de eerste van de maand automatisch aan je abonnement toegevoegd, dat kan ik helaas niet veranderen.

Het is natuurlijk wel vervelend als hier helemaal niks aan hebt. Kun je me vertellen waarom je de bundel liever een maand later ontvangt?

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je hulp weer!
Badge
Ga volgende maand op vakantie (Nederland) en kan die extra Mb's dan wel goed gebruiken. Maar goed zag dat ik voor deze maand al 1000 mb heb gekregen. Die 2 Gb die ik nu heb ga ik never nooit op maken. maar goed het is ook een cadeautje.
Reputatie 5
Badge +8
Het is een cadeautje, maar het is natuurlijk extra leuk als je er ook iets aan hebt :D

De MB's die je nu hebt gekregen kan ik helaas niet op een later moment toevoegen. Zullen we afspreken dat je me een seintje geeft wanneer je op vakantie gaat?

Dan kijk ik of ik nog iets voor je kan betekenen :$

Groetjes,
Sean

Reageer