De vraag is al eerder gesteld. Echter aangezien ik op internet lees dat KPN zeer binnenkort o.a. de Randstad van 5G gaat voorzien, vraag ik mij af of- en zo ja wanneer Simyo hierin mee gaat.Â
Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.
Ik kan niet eens iets op internet opzoeken als ik aan het bellen ben, kansloos. Eerste en laatste keer simyo voor mij, bah.Â
Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.
Is afhankelijk van toestel of dat wel of niet werkt. Dat is het onhandige aan VoLTE; Het toestel moet ondersteuning hebben voor de specifieke provider.
Â
Balen dit ben net overgestapt van Youfone naar Simyo.....
Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.
Is afhankelijk van toestel of dat wel of niet werkt. Dat is het onhandige aan VoLTE; Het toestel moet ondersteuning hebben voor de specifieke provider.
Â
Nee is niet afhankelijk van het toestel, mits de providers gewoon fatsoenlijke ondersteuning doorvoeren.Â
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet kunt internetten tijdens het bellen!
Dit zou inderdaad wel gewoon mogelijk moeten zijn. Ik zou hiervoor contact op moeten nemen met onze netwerkspecialisten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier even achteraan voor je .
Groetjes,
Roeqajja
Herstel, VoLTE en VoWiFi werken nu
Zo zie je maar!
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te lezen dat alles weer naar behoren werkt!
Voor alle mede-lezers: wij hebben de optie VoLTE in het toestel ingeschakeld, hiermee lukte het internetten tijdens het bellen weer. Alleen had
Groetjes,
Roeqajja
Dus. Iedereen nu overstappen naar Youfone. Die heeft wel 5G.
En zit op het zelfde netwerk (KPN) als simyo met vergelijkbare tarieven.
Dus allemaal naar Youfone met gratis 5G
HĂ©, en ik zie nu dat Youfone wĂ©l de mogelijkheid van een dataplafond heeft. Ik denk datÂ
Indeed. Looks very attractive to switch to Youfone, with the free 5G upgrade. Meanwhile, no word from Simyo about 5G.
Hello
Thank you for your message. I understand that you are interested in this and want a provider that fits these needs.
Unfortunately, it is true that we do not have any further information regarding 5G at this time. As soon as this becomes known it will of course be shared publicly!
Greetings
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.