Skip to main content

.

Beantwoord

Wanneer wordt het 5G netwerk geactiveerd voor Simyo klanten?


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

35 reacties

  • Aspirant
  • 10 reacties
  • 8 februari 2023

Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.

Ik kan niet eens iets op internet opzoeken als ik aan het bellen ben, kansloos. Eerste en laatste keer simyo voor mij, bah. 


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4052 reacties
  • 9 februari 2023
plofkip schreef:

Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.

Is afhankelijk van toestel of dat wel of niet werkt. Dat is het onhandige aan VoLTE; Het toestel moet ondersteuning hebben voor de specifieke provider.

 


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 9 februari 2023

Balen dit ben net overgestapt van Youfone naar Simyo.....


  • Aspirant
  • 10 reacties
  • 9 februari 2023
Groentjuh schreef:
plofkip schreef:

Gebrek aan Volte e.d. vind ik wel echt heel slecht om het maar netjes te verwoorden.

Is afhankelijk van toestel of dat wel of niet werkt. Dat is het onhandige aan VoLTE; Het toestel moet ondersteuning hebben voor de specifieke provider.

 

Nee is niet afhankelijk van het toestel, mits de providers gewoon fatsoenlijke ondersteuning doorvoeren. 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 10 februari 2023

Hoi @plofkip,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet kunt internetten tijdens het bellen!

Dit zou inderdaad wel gewoon mogelijk moeten zijn. Ik zou hiervoor contact op moeten nemen met onze netwerkspecialisten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier even achteraan voor je :).

Groetjes,
Roeqajja


  • Aspirant
  • 10 reacties
  • 14 februari 2023

Herstel, VoLTE en VoWiFi werken nu 😁


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1278 reacties
  • 15 februari 2023

Zo zie je maar!


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 15 februari 2023

Hi @plofkip,

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te lezen dat alles weer naar behoren werkt!

Voor alle mede-lezers: wij hebben de optie VoLTE in het toestel ingeschakeld, hiermee lukte het internetten tijdens het bellen weer. Alleen had @plofkip dus het probleem dat iedereen die hem belt dan als “Onbekend” binnen kwam op zijn Xiaomi Poco F3. Dit heeft hij toen zelf opgelost via deze link 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 16 maart 2023
Katana schreef:
Valthermond schreef:

Dus. Iedereen nu overstappen naar Youfone. Die heeft wel 5G.

En zit op het zelfde netwerk (KPN) als simyo met vergelijkbare tarieven.

Dus allemaal naar Youfone met gratis 5G

Hé, en ik zie nu dat Youfone wél de mogelijkheid van een dataplafond heeft. Ik denk dat @Simyo  toch echt zal moeten (mee)bewegen.

Indeed. Looks very attractive to switch to Youfone, with the free 5G upgrade. Meanwhile, no word from Simyo about 5G.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 16 maart 2023

Hello @kalpik,

Thank you for your message. I understand that you are interested in this and want a provider that fits these needs.

Unfortunately, it is true that we do not have any further information regarding 5G at this time. As soon as this becomes known it will of course be shared publicly!

Greetings
Amy