Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of er al meer informatie bekend is over Waneer simyo 5g gaat ondersteunen?
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of er al meer informatie bekend is over Waneer simyo 5g gaat ondersteunen?
Hoi
Welkom op het forum! Helaas is er nog geen datum bekend over het ondersteunen van 5G bij Simyo. Mocht dit wel het geval zijn, dan zullen wij dit uiteraard aangeven.
Groetjes,
Nihad
Zou mooi zijn als 5g en onbeperkt GB wordt toegevoegd nu de licenties verdeeld zijn. Ik zou direct upgraden
5G zal op termijn wel komen bij Simyo. Dat is bij 4G ook zo geweest.
YouFone, een vergelijkbare provider, ook onderdeel van KPN, biedt wèl 5G aan maar ook geen onbeperkte bundel
Dus als Simyo geen klanten wil verliezen aan YouFone, moeten ze echt binnenkort met 5G komen.
Zal even je tekst aanpassen :)
Dus als Youfone geen klanten wil verliezen aan Simyo, moeten ze echt binnenkort met esim komen.
Zal even je tekst aanpassen :)
Dus als Youfone geen klanten wil verliezen aan Simyo, moeten ze echt binnenkort met esim komen.
Zo hebben alle providers hun voor en tegens, het is maar net wat voor jezelf belangrijk is.
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik kan het me voorstellen dat er vanuit onze klanten vraag is naar 5G. Echter kan ik je op dit moment helaas niet meer vertellen dan dat het nog niet bekend is wanneer en óf wij überhaupt 5G zullen ondersteunen. Uiteraard zullen wij dit naar jullie communiceren als hier iets over bekend is, maar op dit moment hebben wij helaas nog geen nieuws te horen gekregen hierover. Het spijt me dat ik je voor nu niks meer kan vertellen hierover.
Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Roeqajja
wij überhaupt 5G zullen ondersteunen.
Dat gaan jullie. Dat is praktisch gegarandeerd! Op zijn laatst zodra het 4G netwerk plaats maakt voor 6G of 7G natuurlijk, maar ik weet echt zeker dat KPN 4G niet gaat behouden voor Simyo .
Natuurlijk hebben we daar niets aan, want dat zegt nog steeds niet.
Persoonlijk zie ik niet gek veel voordelen van 5G. 4G is niet traag te noemen. Wel is recent 5G op een extra frequentie erbij gekomen, dus kan het in zeer drukke locaties voor snellere verbinding zorgen (of dat er überhaupt verbinding is). 3,5GHz is echter wel een hoge frequentie (wifi heeft 2,4GHz als een van de frequenties).
Natuurlijk komt er 5G want Simyo is dochter van KPN. Overigens zijn er meer budgetaanbieders die 5G aanbieden, alleen op KPN netwerk is het beperkt :-)
Ik zou graag een ultimo planning willen weten. Dat het komt is evident, maar is dat over 5 jaar, 2 jaar, 1 jaar, een maand op zijn laatst? Hier is toch wel een schatting van te geven door Simyo. Ik denk dat het helpt om hier alvast wat over te zeggen: aangeven wanneer je er op terugkomt neemt onrust en dit soort forumberichten weg lijkt me ;-)
Mooi voorbeeld dataplafond. Er is jaren om gevraagd. Tig berichten dat sommige er flink overheen knallen. Komen er tips wat je allemaal kunt doen en nergens iets van in 2024 komt er dataplafond mogelijkheid.
Hoi
In mijn ogen iets anders dan het netwerk zelf dat Simyo gebruikt
Misschien
2024 word 5G geveild (dat lag al vast) en KPN heeft het al. Of er nu wel of niet iets moet worden gemaakt (5G een euro pm extra ofzo, dacht dit in begin met 4G ook tijdje is geweest).
Dan kan Simyo zeggen ergens Q2 2025 komt er 5G verdere details volgen.
Maar keer op keer is het er plots. Ook met eSIM.
Misschien
Het is mogelijk dat op de juiste niveaus misschien al best bekend hoe en wanneer Simyo dit gaat doen, maar Simyo zal dat pas uitbrengen wanneer zij dat willen uitbrengen. Tot die tijd ga echt niets te horen krijgen.
Ik ben al echt jaaaaaren bij Simyo, maar dit wachten op 5G gaat me beetje de keel uithangen. Ik houd YouFone in de gaten wanneer ze eSim gaan ondersteunen; dan stap ik gelijk over. Is ook goedkoper dan Simyo en net zo goed …
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.