Skip to main content

.

Waarom is het niet mogelijk om bij simyo internetbundel als die op is te laten blokkeren of snelheid te laten verlagen?

Nu is het ongecontroleerd,en kosten kunnen dus echt hoog oplopen.Je krijgt weliswaar waarschuwings sms,maar als dat savonds gebeurd dan kun je alsnog niks.Zelf verbruike data in de gaten houden is niet meer van deze tijd.

Wie deelt mijn zienswijze,wellicht kunnen we simyo op andere gedachten brengen,en dat het op tafel komt.

Die coulance bestaat wel, al heb ik geen idee hoeveel dat is.

Maar een onbekend aantal mensen moppert niet, en betaalt gewoon de rekening. Het kan
gewoon niet anders dat dit gewoon deel uit maakt van het verdienmodel. 


Als ik hier op het forum lees hoe vaak Simyo coulance geeft dan denk ik “Hé, dat is bijzonder. Die buitenbundel-kosten zijn immers gewoon volgens de voorwaarden. Waarom zou je dan überhaupt coulance geven?”

En verder vind ik: “Als je zo vaak coulance moet geven dan is er blijkbaar iets mis met de voorwaarden. Want een bedrijf geeft alleen coulance bij een bijzondere omstandigheid. Eigenlijk is dat bij Simyo dus niet aan de hand. Wijzig die voorwaarden gewoon, Simyo. En doe het gewoon zoals bijv KPN het doet.”


@Katana +1


Hoi @robecoju

Oei, ik snap dat je bent geschrokken van deze kosten! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Ik kan helaas niks beloven maar ik kijk graag of ik nog iets voor je kan betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy


@Amy Op zich een sympathiek gebaar, die coulance. Maar ik neem aan dat jij als moderator vandaag je leidinggevende hebt gemaild met een tekst zoiets als dit: “Goh, ik heb voor de zoveelste keer weer coulance moeten geven omdat het weer eens is misgegaan bij een klant. Wanneer gaan wij als bedrijf de voorwaarden aanpassen? Want dit kan ik zo niet meer verkopen.” Of iets dergelijks. 

😀


@Amy Op zich een sympathiek gebaar, die coulance. Maar ik neem aan dat jij als moderator vandaag je leidinggevende hebt gemaild met een tekst zoiets als dit: “Goh, ik heb voor de zoveelste keer weer coulance moeten geven omdat het weer eens is misgegaan bij een klant. Wanneer gaan wij als bedrijf de voorwaarden aanpassen? Want dit kan ik zo niet meer verkopen.” Of iets dergelijks. 

😀

Ga er maar vanuit dat wij Forum Experts elke kans hebben gegrepen om moderators erop te wijze dat ze hogerop moeten vragen om hier iets aan te doen. Tot aan vrij giftige situaties en bijna ruzies aan toe en gestreste moderatoren waren er ook vast wel geweest!

Je kunt wel harder proberen te duwen op de moderatoren, maar helaas zit het probleem daar (ruim) boven en kun je daar (via de moderatoren) niet de druk op zetten. Ik blijf het raar vinden dat zo ongeveer ELKE ANDERE PROVIDER hier toch iets voor biedt en dat hogerop bij Simyo het maar niet rond komt, maar daar is in mijn inziens weinig aan te doen… Een voordeel is dat ik klanten geen specifieke andere provider meer hoef aan te raden/adviseren, want na het overstappen zit je bijna altijd automatisch al goed op dat gebied door niet meer bij Simyo klant te zijn.


Dank voor jouw reactie @Groentjuh  Dan zeg ik alleen maar: gelukkig heb ik op mijn werk meer invloed op beleid en richting. Zo zou het overal moeten zijn.

Voor de volledigheid wil ik hier wel aan toevoegen dat ik verder wel heel tevreden ben over Simyo. Ik kom van KPN en tot nog toe ben ik dik tevreden. Dat het bij Simyo qua data anders werkt dan bij KPN, dat wist ik voordat ik overstapte. Heb mijzelf in bescherming genomen door de juiste instellingen op mijn mobiel.