Sinds enkele maanden tevreden klant van Simyo en zelfs mijn gezin ook een abonnement gegeven… tot vandaag.
Vanmiddag niet direct een sms opgemerkt dat mijn internetbundel was verbruikt en in 6 minuten 280 euro aan kosten gemaakt, gewoon door op een site ingelogd te zijn
Dit is excessief en geeft een het gevoel van opgelicht te worden.
Ik vind nu op het forum vele vergelijkbare verhalen. Een zorg is het abonnement van de kinderen die vast niet altijd direct adequaat reageren op een sms. Zo vormt een Simyo abonnement een groot verborgen financieel risico.
Afgaande op wat hier in het forum staat is dit een bekend probleem en is er bij Simyo geen incentive om dit onverantwoorde financiele risico af te dekken. Bizar ook dat de consumentenbond dit kennelijk niet meeweegt in de beoordeling van Simyo. Ik zal in ieder geval met hen in contact treden en vragen om actie.
Voor nu voor iedereen dit bericht als (nogmaals) een belangrijke waarschuwing.
en hopelijk neemt Simyo zijn verantwoordelijkheid als bedrijf