Skip to main content
antwoord

Waarom werkt bellen via Wifi niet meer na wisselen internetprovider?

  • August 27, 2025
  • 0 reacties
  • 49 Bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar een andere glasvezel netwerkleverancier (oud Rekam, nieuw DELTA) werkt Bellen via Wifi (VoWiFI) niet meer. 

Voorheen werkte dit wel op mijn telefoon (Samsung Galaxy S21) op mijn thuisnetwerk. Ook werkt het nu nog steeds op andere netwerken. Het is dus uitgesloten dat het om een instelling op mijn telefoon gaat.

Op dit forum lees ik dat Simyo mijn (nieuwe) ip-adres moet whitelisten om Bellen via Wifi (weer) mogelijk te maken. Zie: https://forum.simyo.nl/internet-4g-en-5g-62/bellen-over-wi-fi-werkt-niet-hoe-los-ik-dit-op-45105.

Ik heb een statisch IP-adres. Hoe kan ik deze doorgeven zodat deze gewhitelist wordt? Ik hoor het graag.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Rikke,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en IP adres? Dan kan ik dit voorleggen bij de juiste afdeling.

Groetjes,
Amy

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 29, 2025

Hoi ​@Rikke,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en IP adres? Dan kan ik dit voorleggen bij de juiste afdeling.

Groetjes,
Amy