Staat het mobiel internet standaard aan bij een nieuwe simkaart? Ik heb net een nieuwe telefoon en sim in gebruik genomen en nu is er voordat ik wifi kon instellen al voor 30 euro internet gebruikt zonder melding. Dit vind ik schandalig en zou niet moeten kunnen. Kan dit gecorrigeerd worden?
Ik geloof dat dat aan de precieze situatie ligt. Prepaid staat het geloof ik standaard aan; Bij sim-only is het geloof ik afhankelijk van of wel of niet een databundel besteld is.
Een moderator (= Simyo medewerker) kan dat waarschijnlijk morgen bevestigen. Of er financieel iets kan gedaan worden zal hij/zij ook moeten bekijken.
Wat Simyo aan jouw kosten kan gaan doen weet ik niet. Daarover zal
Oh, dit is wel zo irritant!!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! De internet optie staat automatisch aan op de simkaart zowel bij prepaid als bij een Sim Only, ook als je geen internetbundel kiest tijdens de bestelling. Hierbij ook gelijk een toelichting op jouw antwoord
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen wat betreft het beltegoed.
Bedankt heren voor jullie reacties
Groetjes,
Amy
Ik kan mij herinneren dat er in de welkomst mail zou staan dat het internet standaard aan staat, klopt dit (nog)? Wellicht moet hier inderdaad beter voor gewaarschuwd worden of nog beter, internet in Nederland standaard op in MijnSimyo uit laten bij nieuwe simkaarten.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.