De verkeerde provider gekozen. Mijn E-sim functioneert voor 0,0. Ik heb deze e-sim alleen nodig om te bellen, maar je kan niet normaal verbinding maken zonder internet aan te zetten. Ik word dus geforceerd om buitenbundel kosten te maken. Simyo wat zijn dit voor grappen?
De verkeerde provider gekozen. Mijn E-sim functioneert voor 0,0. Ik heb deze e-sim alleen nodig om te bellen, maar je kan niet normaal verbinding maken zonder internet aan te zetten. Ik word dus geforceerd om buitenbundel kosten te maken. Simyo wat zijn dit voor grappen?
Het lijkt mij dat bellen standaard 'aan' staat en daarnaast kunt kiezen of je de optie 'data' wilt gebruiken.
Hallo
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb even een nieuw topic aangemaakt en daar de reactie naar verplaatst omdat het ander topic niet helemaal overeen kwam. Bedankt voor jullie reactie
Het klopt inderdaad je voor het bellen niet het internet ingeschakeld zou moeten hebben. Welk merk en model toestel gebruik je en gebruik je de eSIM als dualsim of enkele simkaart? In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat het internet inderdaad aan zou moeten staan.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.