Skip to main content
antwoord

Waarom is de prijs van de extra 500 MB zo hoog?

• August 28, 2025
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Goededag,

kunnen jullie mij uitleggen waarom de prijs van extra mb’s zo hoog zijn, namelijk €5/500mb?

Dit staat helemaal niet in verhouding tot mijn abonnement ( 15gb/€3 vs 0,5gb/€5 = 5000% duurder) en ook niet tot de bedragen genoemd in jullie bericht over bundels in landen buiten de eu: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/simyo-buitenlandbundels-blijf-verbonden-buiten-de-eu-49795

ik vind het niet erg om extra te betalen, maar ik vind de huidige prijs exorbitant. Op zijn zachts gezegd is dit niet heel klantvriendelijk.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@LuukR,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je de prijs van de extra 500 MB aan de hoge kant vindt.

​Wat ​​​​@Friesian zegt klopt inderdaad. 

Wel heb ik jouw feedback voorgelegd bij de juiste afdeling wat betreft de prijs van deze extra bundel. Helaas kan ik niet garanderen of de prijs zal worden aangepast.

Groetjes,
Amy

4 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 28, 2025

Beste ​@LuukR  - Luuk.

alles is betrekkelijk. De MB bijkopen is gunstig to.v.. €0,15 per MB buitenbundelkosten. 

• auteur
  • Beginner
  • August 28, 2025

Dat iets anders nog onredelijker is maakt het ander niet ineens ok. 

nogmaals ik vind een meerprijs niet erg, maar 5000% bovenop je normale kosten vind ik overdreven. En buiten de eu kan Simyo wel redelijkere bundels aanbieden. 

JanD
  • Forum Expert
  • August 28, 2025

Beste ​@LuukR je kunt er maandelijks voor kiezen je maandbundel naar boven of beneden bij te stellen,  dan behoudt je de voordeligste mb prijs. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 28, 2025

Hoi ​@LuukR,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je de prijs van de extra 500 MB aan de hoge kant vindt.

​Wat ​​​​@Friesian zegt klopt inderdaad. 

Wel heb ik jouw feedback voorgelegd bij de juiste afdeling wat betreft de prijs van deze extra bundel. Helaas kan ik niet garanderen of de prijs zal worden aangepast.

Groetjes,
Amy