Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik kosten buiten de bundel?

  • July 22, 2021
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Na twee dagen in Duitsland bundel ‘maximum’ bereikt en direct forse boete. Dat is niet zoals ik graag met mijn provider omga. Wat kan ik daar tegen doen?

 

Beste antwoord door RicoK

@wilbertvanderheijden Dit is een dubbele post van je post hier. Dubbele posts werken verwarrend en zijn niet nodig.

De ‘boete’ waar jij over spreekt, zijn de kosten, zodra je buiten je bundel gaat. Als je nu een nieuwe bundel koopt, kun je daar weer even gebruik van maken.

Let op, maak zo veel als mogelijk gebruik van WiFi punten.

Je simkaart heeft je verbruik geregistreerd. Iets of iemand heeft op je telefoon dit verbruik veroorzaakt.

In je telefoon kun je nagaan welke app dit verbruik heeft geregistreerd.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • antwoord
  • July 22, 2021

@wilbertvanderheijden Dit is een dubbele post van je post hier. Dubbele posts werken verwarrend en zijn niet nodig.

De ‘boete’ waar jij over spreekt, zijn de kosten, zodra je buiten je bundel gaat. Als je nu een nieuwe bundel koopt, kun je daar weer even gebruik van maken.

Let op, maak zo veel als mogelijk gebruik van WiFi punten.

Je simkaart heeft je verbruik geregistreerd. Iets of iemand heeft op je telefoon dit verbruik veroorzaakt.

In je telefoon kun je nagaan welke app dit verbruik heeft geregistreerd.


Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • July 23, 2021

Hoi Wilbert, 

Welkom op ons forum!

Ik zal in je andere topic inhoudelijk reageren, het is niet nodig om voor hetzelfde probleem meerdere topics aan te maken 😇

Groetjes, 
Bas