Skip to main content

.

Ik heb vorige maand onbeperkte mb’s lage snelheid gekocht. Dat werkte niet goed dus deze maand 2000 MB hoge snelheid gekocht. Maar het mobiel internet werkt alsnog niet. We hebben alle stappen doorlopen en alles gecontroleerd. Ook deden we de kruistest: een andere simkaart werkt wel in mijn toestel en mijn simkaart werkt niet in een ander toestel.

Kunnen jullie mij snel helpen? Ik heb mobiel netwerk nodig en nu is het al twee keer weggegooid geld. Graag jullie reactie. Dank!

Hoi @Toto54321,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het internet niet werkt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie wel dat er MB's zijn verbruikt van de internetbundel. Geeft de telefoon wel een 4G verbinding aan of krijg je een bepaalde foutmelding te zien? 

Voor nu heb ik even een reset uitgevoerd op de internetoptie van de simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of de reset heeft geholpen. 

Groetjes,
Amy