Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet het niet?

  • 7 februari 2025
  • 6 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

woensdag is mijn prepaid omgezet naar een abonnement Simyo compleet want we hebben kpn. Heb alle bevestiging mails ontvangen heb alle toestel hulpen doorlopen. Kan wel bellen zoals toen met mijn prepaid maar internet doet het niet. En dat heb ik nodig 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Emmavdl,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je inmiddels via Whatsapp een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega. Er bleek een blokkade te zijn op jouw aansluiting die intussen is opgeheven door onze technische dienst. Als je de telefoon opnieuw opstart moet alles werken naar behoren. Laat je even weten of alles goed werkt? 

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

6 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 7 februari 2025

Beste ​@Emmavdl zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Succes

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 7 februari 2025

Beste jan

alles heb ik al gedaan van toestel. Hulp ook via whats app met een collega van je mijn tel 15 min uit en resetten het abonnement. Niks helpt doet het gewoon niet kan alleen bellen.. 

 

heb zelfs mijn simkaart even in een andere telefoon gedaan ligt dus niet aan mijn telefoon. 

heb 1200 gebeld en als het goed is moet mijn probleem nu bij de technische dienst liggen..

misschien een andere simkaart…?


JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 7 februari 2025

Beste ​@Emmavdl jammer dat het nog niet gelukt is, maar nu in behandeling is bij de specialisten.

Ik ben niet van Simyo, maar net als jij, een medeforumlid, die anderen probeert te helpen.

Succes.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 7 februari 2025

Dank je wel Jan dat je me wilde helpen


JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 7 februari 2025
Emmavdl schreef:

Dank je wel Jan dat je me wilde helpen

Graag gedaan uiteraard ​@Emmavdl 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Emmavdl,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je inmiddels via Whatsapp een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega. Er bleek een blokkade te zijn op jouw aansluiting die intussen is opgeheven door onze technische dienst. Als je de telefoon opnieuw opstart moet alles werken naar behoren. Laat je even weten of alles goed werkt? 

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer