Beste klantenservice van Simyo,
Ik schrijf u naar aanleiding van een onverwachte en verontrustende situatie met betrekking tot mijn Simyo-abonnement.
Op 08-07-2024 ontving ik om 02:50 uur ’s nachts een sms waarin werd aangegeven dat ik 80% van mijn datalimiet had verbruikt. 10 minuten later kreeg ik het bericht dat mijn bundel op was. Beide deze berichten had ik niet gezien aangezien ik aan het slapen was. Binnen 10 minuten had ik helaas al €255 buiten mijn bundel verbruikt, waarna mijn simkaart werd geblokkeerd. Toen ik later in de Simyo-app keek, was ik geschrokken van de hoogte van de kosten die in zo’n korte tijd waren gemaakt.
Ik begrijp dat dit mijn verantwoordelijkheid is en zie in dat het een fout was om geen dataplafond ingesteld te hebben. Inmiddels heb ik dit wel gedaan om toekomstige problemen te voorkomen. Dit is echter de eerste keer dat mij zoiets overkomt, en daarom hoop ik op enige vorm van coulance van uw kant.
Zou het mogelijk zijn om de kosten die buiten mijn bundel zijn gemaakt, tegemoet te komen aan deze situatie? Ik waardeer de service die ik van Simyo ontvang en zou het erg op prijs stellen als er een oplossing kan worden gevonden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw begrip en medewerking. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mila