Mij is zojuist verteld dat mensen sinds vorige week worden gebeld, maar het gaat om een mega grote lijst met klanten die problemen hebben. Het is echt een groot probleem. Ze kunnen daarom niet vertellen wanneer mensen een telefoontje krijgen met een passende oplossing. Over de oplossing mocht de medewerkster nog niks zeggen.
Mij is zojuist verteld dat mensen sinds vorige week worden gebeld, maar het gaat om een mega grote lijst met klanten die problemen hebben. Het is echt een groot probleem. Ze kunnen daarom niet vertellen wanneer mensen een telefoontje krijgen met een passende oplossing. Over de oplossing mocht de medewerkster nog niks zeggen.
dan ben jij de eerste die een eerlijk antwoord van Simyo ontvangt.
Ik krijg gewoon wekelijks te horen ( en de toezegging) dat ik de week er na ECHT geholpen ga worden. Dan stuur je weer een appje en dan krijg je te horen na een paar dagen dat het echt de volgende week wordt opgelost voor mij. En natuurlijk nog even geduld (hoelang al???) en een excuus.
Mij is zojuist verteld dat mensen sinds vorige week worden gebeld, maar het gaat om een mega grote lijst met klanten die problemen hebben. Het is echt een groot probleem. Ze kunnen daarom niet vertellen wanneer mensen een telefoontje krijgen met een passende oplossing. Over de oplossing mocht de medewerkster nog niks zeggen.
dan ben jij de eerste die een eerlijk antwoord van Simyo ontvangt.
Ik krijg gewoon wekelijks te horen ( en de toezegging) dat ik de week er na ECHT geholpen ga worden. Dan stuur je weer een appje en dan krijg je te horen na een paar dagen dat het echt de volgende week wordt opgelost voor mij. En natuurlijk nog even geduld (hoelang al???) en een excuus.
Bij mij was dat ook zo hoor, maar vandaag gebeld dat ik daar echt klaar mee was. Toen werd ik even in de wacht gezet en vertelde ze mij dit. Het is een compleet ander team, dus eigenlijk mag niemand ons iets beloven over wanneer we teruggebeld zullen worden.
Mij is zojuist verteld dat mensen sinds vorige week worden gebeld, maar het gaat om een mega grote lijst met klanten die problemen hebben. Het is echt een groot probleem. Ze kunnen daarom niet vertellen wanneer mensen een telefoontje krijgen met een passende oplossing. Over de oplossing mocht de medewerkster nog niks zeggen.
Mij is zojuist verteld dat mensen sinds vorige week worden gebeld, maar het gaat om een mega grote lijst met klanten die problemen hebben. Het is echt een groot probleem. Ze kunnen daarom niet vertellen wanneer mensen een telefoontje krijgen met een passende oplossing. Over de oplossing mocht de medewerkster nog niks zeggen.
dan ben jij de eerste die een eerlijk antwoord van Simyo ontvangt.
Ik krijg gewoon wekelijks te horen ( en de toezegging) dat ik de week er na ECHT geholpen ga worden. Dan stuur je weer een appje en dan krijg je te horen na een paar dagen dat het echt de volgende week wordt opgelost voor mij. En natuurlijk nog even geduld (hoelang al???) en een excuus.
Bij mij was dat ook zo hoor, maar vandaag gebeld dat ik daar echt klaar mee was. Toen werd ik even in de wacht gezet en vertelde ze mij dit. Het is een compleet ander team, dus eigenlijk mag niemand ons iets beloven over wanneer we teruggebeld zullen worden.
Dat er een groot probleem is nog niet het aller ergste. Maar dat je de klant niet informeert ( of vals) dat is erg slecht. Dat je de hele tijd afspraken maakt en ze week in en week uit niet nakomt is diep triest. Dat je maar gewoon blijft innen terwijl je weet dat je geen dienstverlening levert. Dat je niet gecompenseerd gaat worden voor alle kosten en tijd die je er in hebt zitten is gewoon schandalig. 3 maanden abonnementsgeld terugkrijgen is gewoon lachwekkend .
Ik heb sinds een week of 2 ook problemen met 4G op mijn iPhone 11. Ik lees over “een lijst” waarop je zou moeten staan als je problemen ervaart. Hoe kom ik op die lijst?
Simyo reageert vooralsnog niet via whatsapp
Ik heb sinds een week of 2 ook problemen met 4G op mijn iPhone 11. Ik lees over “een lijst” waarop je zou moeten staan als je problemen ervaart. Hoe kom ik op die lijst?
Simyo reageert vooralsnog niet via whatsapp
Ik zou met Simyo gaan bellen. Door een belletje is mijn dochter ook op die lijst gezet. Het is 1 grote chaos bij Simyo.
@EstherT Begin juni begonnen de problemen. Dat men toen nog niet wist dat dit het begin was van een gigantisch probleem kan ik inkomen (wat ook compleet varieert, hier aantal iPhones 11 en 12 die hebben nergens last van en andere modellen en merken hebben er in mindere mate last van).
Wat ik wel bijzonder vind is dat je hem moest opsturen naar Reconext en vervolgens dus meer dan een maand kwijt bent, je telefoon is tegenwoordig een extra login systeem. Je kan toch niet meer een maand zonder? Geen idee als ze dat hebben gemeld aan je.
Geen idee als dit op kosten van Simyo was of eigen kosten.
Er zijn betere partijen (eigen ervaring, locatie Uden), waar het veel sneller gaat, vaak dezelfde dag nog gemaakt, of batterij vervangen even wachten daarna krijg je hem weer mee. Of als je hem hebt laten vallen, aantal uur later heb je een heel scherm erin zitten.
De telefoon valt nog onder garantie. Waarom het zo lang duurde was omdat de telefoon naar Apple bleek gestuurd te zijn. Maar daar waren wij niet van op de hoogte gesteld. Pas na een paar keer bellen en dan net de juiste service medewerker treffen die na wat speurwerk met die info kwam.
En inderdaad heel vreemd dat wij het advies kregen wederom de telefoon op te sturen naar Reconext want toen was al bekend dat er problemen waren met de IPhone 11. Ze is hem dus nu weer kwijt.
Inmiddels wel op de lijst gezet. Nu maar hopen dat ze deze of volgende week bellen.
We zijn er helemaal klaar mee.
@simyo is er al uitzicht op verbetering ? Ik wacht nog steeds een bericht af met daarin een oplossing oid , ik sta op de lijst dat weet ik wel .
Het blijft inderdaad maar een vage bedoeling. er word vermeld dat je op een lijst staat maar vervolgens krijg je geen bevestiging per mail als je dit verzoekt. er word blijkbaar niet met ticketnummers oid gewerkt. en je word vanzelf een keer gebeld. Alles word lekker vaag gehouden. super goed idee overigens om klanten te BELLEN op nummers waarvan het bekend is dat de verbinding niet goed werkt… ik heb helaas nog geen contact gehad. ik wil ergens nog best geloven dat dit met enige prio opgepakt word, helaas kan je hier echter nergens info over vinden. beetje transparantie is wel op zijn plek.
Ik heb ook regelmatig geen internet terwijl er wel 4G op mn scherm staat. Heb alleen geen iPhone 11 maar een iPhone SE 2020.
Mijn zoon ervaart dezelfde problemen, heeft met Simyo gebeld en die hebben aangegeven dat dit spoedig wordt opgelost. Hij zou op een of andere lijst komen.
Maar nu lees ik hier dat dit al maanden speelt.
Wat is de status? Is Simyo zelf ook actief hier op dit forum?
Ik heb ook regelmatig geen internet terwijl er wel 4G op mn scherm staat. Heb alleen geen iPhone 11 maar een iPhone SE 2020.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds juli ongeveer heb ik vaak (niet regelmatig) geen internet. In de meeste gevallen staat er 4G en soms komt de E er te staan.. Hopelijk hebben ze voor mensen met een iPhone SE 2020 ook een oplossing of een lijst?
Hi @BasFR,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je ook internetproblemen ervaart!
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt via een ander kanaal. Mijn collega heeft je een vervangende simkaart opgestuurd. Zou je de vervangende simkaart eerst uit kunnen testen? Wij horen dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd voordat wij je op de lijst zetten.
Verder willen wij je ook vragen om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Alvast bedankt voor je begrip.
Groetjes,
Roeqajja
Goedendag, ook ik ervaar problemen met iphone 11 en 4g. Dramatisch sinds ik ben overgestapt naar simyo alleen maar problemen met netwerk. All aangedragen opties geprobeerd en Apple update uitgevoerd. Ging even goed maar wederom zelfde problemen.
wat kan ik doen en hoe kom ik op die lijst?
wanneer wordt er wat aan gedaan?
mvg Geert
Hoi @Ghuis,
Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te horen dat je ook last hebt van netwerkproblemen met je Iphone 11.
Heb je al geprobeerd je netwerk handmatig te selecteren en je APN doorgenomen? Deze stappen kan je hier terugvinden.
Test je sim ook even in een andere toestel indien mogelijk. Werkt de sim daar wel?
Ik heb je zojuist op de Iphone 11 issue lijst gezet. Zodra er is bevestigd door onze netwerkspecialisten dat je problemen worden veroorzaakt door het Iphone issue wordt er contact opgenomen omtrent de oplossing.
Groetjes,
Ashley
Simyo heeft mij twee weken gebeld om mijn iPhone 11 na te laten kijken en als er niks mis is met de telefoon, mij dan een nieuwere iPhone terug te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. De iPhone 11 opgestuurd naar Reconext, deze laten checken en een rapport gekregen dat er geen hardware defecten zijn.
Twee dagen later kreeg ik een iPhone 13 terug. Deze werkt perfect met het KPN/Simyo netwerk. Het heeft maanden geduurd, maar ik ben eindelijk geholpen.
Simyo heeft mij twee weken gebeld om mijn iPhone 11 na te laten kijken en als er niks mis is met de telefoon, mij dan een nieuwere iPhone terug te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. De iPhone 11 opgestuurd naar Reconext, deze laten checken en een rapport gekregen dat er geen hardware defecten zijn.
Twee dagen later kreeg ik een iPhone 13 terug. Deze werkt perfect met het KPN/Simyo netwerk. Het heeft maanden geduurd, maar ik ben eindelijk geholpen.
Hoelang heeft het geduurd vanaf je melding tm dat je werd gebeld?
Simyo heeft mij twee weken gebeld om mijn iPhone 11 na te laten kijken en als er niks mis is met de telefoon, mij dan een nieuwere iPhone terug te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. De iPhone 11 opgestuurd naar Reconext, deze laten checken en een rapport gekregen dat er geen hardware defecten zijn.
Twee dagen later kreeg ik een iPhone 13 terug. Deze werkt perfect met het KPN/Simyo netwerk. Het heeft maanden geduurd, maar ik ben eindelijk geholpen.
Hoelang heeft het geduurd vanaf je melding tm dat je werd gebeld?
Twee maanden, maar dat zegt niet heel veel. Ze hebben een hele tijd niks gedaan en uiteindelijk, na een hele tijd niks, besloten om mensen te gaan bellen.
Eind mei al problemen. Maar ik heb de melding pas rond 17 juni gedaan bij Simyo, omdat iemand mij had verteld dat het niet aan mijn telefoon lag.
Ik heb 23 augustus het belletje gekregen en de mail voor de swap.
Hier hetzelfde. We zijn ook een paar maanden in discussie geweest met Simyo. Eerst ontkenden ze het probleem en toen heel vaak dat ze er ‘erg hard aan werkten’.
Aangegeven dat ik mijn abonnement wilde beeindigen omdat ik wilde overstappen naar een provider die wel goed bereik had maar dat is door Simyo geweigerd omdat er ‘geen problemen bekend waren’.
Inmiddels een telefoon opgestuurd maar dat is alweer 5 dagen geleden en geen enkele reactie. Belofte aan de telefoon was dat ik binnen 5 dagen een andere telefoon zou hebben.
Simyo heeft mij twee weken gebeld om mijn iPhone 11 na te laten kijken en als er niks mis is met de telefoon, mij dan een nieuwere iPhone terug te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. De iPhone 11 opgestuurd naar Reconext, deze laten checken en een rapport gekregen dat er geen hardware defecten zijn.
Twee dagen later kreeg ik een iPhone 13 terug. Deze werkt perfect met het KPN/Simyo netwerk. Het heeft maanden geduurd, maar ik ben eindelijk geholpen.
Hoelang heeft het geduurd vanaf je melding tm dat je werd gebeld?
Twee maanden, maar dat zegt niet heel veel. Ze hebben een hele tijd niks gedaan en uiteindelijk, na een hele tijd niks, besloten om mensen te gaan bellen.
Eind mei al problemen. Maar ik heb de melding pas rond 17 juni gedaan bij Simyo, omdat iemand mij had verteld dat het niet aan mijn telefoon lag.
Ik heb 23 augustus het belletje gekregen en de mail voor de swap.
Allereerst, wat fijn dat je bent geholpen! Voor mij persoonlijk is het wat frustrerender om dit te lezen. Ik lees op steeds meer plekken op dit forum dat mensen inmiddels zijn geholpen en dat dit in chronologische volgorde plaats zou moeten vinden. Ikzelf heb op 23 mei (de dag dat de problemen bij mij begonnen) melding gemaakt van dit probleem. Nu kan ik me voorstellen dat Simyo destijds misschien nog niet wist wat het probleem daadwerkelijk was, maar inmiddels ben ik dus bijna 4 maanden verder na de eerste melding die ik heb gedaan, zonder ook maar één belletje, SMS'je en/of mailtje te ontvangen met een update vanuit Simyo. Ongeveer 1,5 week geleden voor de zoveelste keer maar weer eens zelf contact gezocht om na te gaan of ik op '’de lijst sta'’. Dat blijkt zo te zijn, maar vervolgens kan er niet aangegeven waar ik ongeveer op die lijst sta. Ik vraag mij oprecht af hoe chronologisch die lijst dan precies is..
Ik denk dat het een groot raadsel is wanneer wie geholpen wordt. En of je geholpen wordt want dat moet ik nog zien.
Zelf kom ik niet zoveel mensen tegen die al geholpen zijn, ik heb er pas 1 gezien.
Ik heb 3 maanden geleden melding gemaakt van problemen. We hebben hier alle 5 een Iphone 11 en vooralsnog zitten we 3 maanden later alle 5 nog steeds met problemen.
Ik denk dat het een groot raadsel is wanneer wie geholpen wordt. En of je geholpen wordt want dat moet ik nog zien.
Zelf kom ik niet zoveel mensen tegen die al geholpen zijn, ik heb er pas 1 gezien.
Ik heb 3 maanden geleden melding gemaakt van problemen. We hebben hier alle 5 een Iphone 11 en vooralsnog zitten we 3 maanden later alle 5 nog steeds met problemen.
Dat denk ik ook.. Voor wat betreft de mensen die geholpen zijn/worden; ik houd ook het KPN forum in de gaten, gezien Simyo toch een dochteronderneming is van KPN en draait op het netwerk van KPN. Daar is de community/het forum veel groter en zie ik een stijgend aantal mensen dat geholpen wordt, maar minstens een even groot aantal mensen dat ook vanuit KPN nooit wat heeft gehoord, dus daar doelde ik ook enigszins op. Dat er problemen ontstaan kan altijd, maar wat me nog het meeste irriteert is dat de communicatie ronduit dramatisch is, of beter gezegd, er is totaal geen communicatie.. Laatste keer dat ik belde werd maar weer eens medegedeeld dat ik niets ander kon doen dan wachten en, wat je terecht zegt, afwachten of je überhaupt geholpen wordt, want gezien ik in al die tijd nooit wat heb gehoord, heb ik daar op het moment nog niet veel vertrouwen in..
Mijn familielid heeft ook nog steeds problemen met het mobiele bereik van Simyo. De IPhone 11 laat regelmatig een Edge verbinding zien en daarna gevolgd door het sneller leeglopen van de batterij. We hebben al een vervangende simkaart opgestuurd gekregen maar dat heeft het probleem niet opgelost. Een maand geleden het betreffende mobiele nummer ook op de lijst geplaatst maar daarna niks meer vernomen. Is er ergens een compensatie mogelijk voor het verminderde genot van het abonnement totdat het probleem definitief is opgelost? En kan er een indicatie worden gegeven wanneer er contact wordt opgenomen, Simyo?
Weet iemand hoe lang een toestel bij Reconext blijft liggen? Mij is telefonisch aangegeven dat wanneer een toestel binnenkomt er direct een nieuwe wordt verstuurd. Maar hij ligt er nu al twee dagen zonder dat er verder wat gebeurt.