Hallo @hildarozema je kunt met de klantenservice bellen om een betalingsregeling te treffen voor de nog openstaande schuld.
Succes.
Vreemd dat als je thuiskomt de iPhone niet automatisch overgaat op wifi, of heb je dit uitgeschakeld?
Hoi @hildarozema,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg.
Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen. Indien je een Android telefoon hebt, is het vaak mogelijk om een datalimiet in te stellen in je telefoon. Bij een iPhone is dit helaas niet mogelijk.
Wij kunnen het begrijpen dat het een keer mis kan gaan. Ik wil daarom graag met je meekijken of wij éénmalig iets aan de kosten kunnen doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? We kunnen dan samen naar de mogelijkheden kijken .
Groetjes,
Roeqajja