Skip to main content

.

Beantwoord

Sinds 3 oktober geen verbruik zichtbaar in app, hoe kan dit?

  • 7 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Sinds 3 oktober zie ik geen updates mbt het data verbruik in de app. Dit is wel eens eerder voorgekomen, toen was het een server issue.

Beste antwoord door Ashley

Hoi @G_W_J,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je verbruik niet bijgewerkt wordt. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. 

De waarschuwingssms’jes worden nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dus goed in de gaten.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 7 oktober 2024

Hoi @G_W_J,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je verbruik niet bijgewerkt wordt. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. 

De waarschuwingssms’jes worden nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dus goed in de gaten.

Groetjes,
Ashley


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 5 reacties
  • 7 oktober 2024

@Ashley ik heb precies hetzelfde probleem. Laatste update op 3 oktober (tijd 01:46). Ik denk dus dat dit probleem groter is en bij meer klanten speelt... ? Kan je het voor mij ook laten uitzoeken?


HvM
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 45 reacties
  • 7 oktober 2024

Hier ook even in de app gekeken, hier wordt er na 3 oktober ook geen verbruik meer geregistreerd.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 9 oktober 2024

Hi @HvM & @StijnK,

Bedankt voor jullie  bericht.

Het is inmiddels een bekend probleem en wordt intern onderzocht. Bedankt voor het melden! 😊

Groetjes,
Ashley


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2024

Ik zie dat er nu staat dat het verbruik bijgewerkt is op 15 oktober (vandaag), het probleem lijkt opgelost. 👍🏻

Het verbruik wat ik zie is wel aan de lage kant. Zou het kunnen dat de telling vanaf vandaag verder loopt?


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 16 oktober 2024

Hoi @G_W_J,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat het is bijgewerkt. Mocht het zo zijn dat je meer data hebt verbruikt dan je terugziet wordt dit nog bijgewerkt. 

Hou nog steeds goed de waarschuwingssms’jes in de gaten aangezien deze nog wel in real-time verstuurd worden.

Groetjes,
Ashley


Reageer