Skip to main content

.

Sinds een week of 2, schat ik, heb ik problemen met mijn mobiele internet verbinding. 

Het helpt op dat moment om Data uit en weer aan te zetten. Maar dit moet ik momenteel meerdere malen per dag doen. 

 

Xiaomi 13T is up to date. 

Apn instellingen van Simyo handmatig ingesteld.

Telefoon herstart. 

 

Maar probleem blijft nogsteeds regelmatig terug komen. Het lijkt niet aan de locatie te liggen, is ook wanneer ik op een andere zendmast zit. 

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 

Fijn om te horen dat het werkt @Darkfedo! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂.


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 

Fijn om te horen dat het werkt @Darkfedo! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂.

Probleem is toch niet opgelost. Graag verdere hulp! 


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja

Kan je heel toevallig achterhalen om welke precieze tijd ik mijn vorige comment heb neergezet? Ik ben misschien achter het probleem. 


Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja

Kan je heel toevallig achterhalen om welke precieze tijd ik mijn vorige comment heb neergezet? Ik ben misschien achter het probleem. 

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies? Ik zie dat je laatste bericht op 25 juli om 13:17 is geplaatst. 


Groetjes,
Seren


Beste

Ik heb nu 2 mnd dat de data dagelijks soms meerdere keren wegvalt

Enige oplossing is opnieuw opstarten

Heel irritant

Is er al een oplossing

 

Gr Gertjan 


Beste

Ik heb nu 2 mnd dat de data dagelijks soms meerdere keren wegvalt

Enige oplossing is opnieuw opstarten

Heel irritant

Is er al een oplossing

 

Gr Gertjan 

Heb het probleem ook nogsteeds. Keer data uit en inschakelen op de telefoon lost dat al op. Gebeurd vaak rond een uur of 15:00 bij mij, rond die tijd is vaste prik. 


Hi @Jegjan,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist jouw eigen topic beantwoord. Het is niet nodig om naast je eigen topic nog te reageren op soortgelijke topics, dit is om verwarring te voorkomen.

Groetjes,
Roeqajja


Hi @Darkfedo,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat dit probleem nog speelt.

Wat gek dat je dit steeds rond hetzelfde tijdstip hebt. Gebeurd dit dagelijks? Ik zou even moeten navragen wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja


Hi @Darkfedo,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat dit probleem nog speelt.

Wat gek dat je dit steeds rond hetzelfde tijdstip hebt. Gebeurd dit dagelijks? Ik zou even moeten navragen wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Durf niet te zeggen of het dagelijks is, maar zeker op maandag, woensdag en donderdag. (dan zit ik vaak op mobiele data). 


Reageer