Skip to main content

.

Beste

Ik heb nu 2 mnd dat de data dagelijks soms meerdere keren wegvalt

Enige oplossing is telefoon opnieuw opstarten

Heel irritant

Wat is er aan de hand?

Is er al een oplossing?

 

Gr Gertjan 

Hoi @Jegjan,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je internetverbinding niet goed werkt.

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja


Beste Roegajja

 

Bedankt voor je reactie

Heeft helaas niet geholpen

Is er iets anders wat je kan proberen?

Gr Gertjan 


Hoi @Jegjan,

Jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Kun je ons wat meer informatie geven? Bijvoorbeeld: welk toestel en welke softwareversie gebruik je? Gebeurt dit overal of op een specifieke locatie? Op die manier kan ik met je meekijken naar een oplossing.

Groetjes,
Seren


Hoi Seren,

Bedankt voor je snelle reactie 

Telefoon is een Motorola g22 met Android 12

Het gebeurt vaak als ik verbonden ben met Android auto tijdens een autorit 

Wanneer ik mobiele data uit en weer aanzet werkt het weer

Gertjan


Hoi @Jegjan,

Bedankt voor je reactie. 

Is het mogelijk om een kruistest uit te voeren? Hier test je de simkaart in een ander toestel en een andere sim in je eigen toestel. Heb je dan nog steeds last van een wegvallende verbinding?

Heb je dit probleem alleen als je verbonden bent met je auto?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley


Reageer