Skip to main content
Beantwoord

Plotselling extra Buitenbundelkosten

• May 20, 2026
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Beste Simyo, 

Ik heb vandaag de factuur van April gekregen. Ik zie tot mijn verbazing dat er 77euro extra buitenbundel kosten zijn gemaakt. Ik ben hiervan geschrokken. Ik heb geen SMS van u ontvangen bij 80 of 100% . Normaal zou ik dit wel moeten krijgen lees ik hier op het forum . 

Mijn factuur is normaal gesproken rond de 8 euro. Dit is de allereerste keer dat mij dit overkomt. Omdat ik dit in de toekomst absoluut wil voorkomen, heb ik uiteraard vanaf nu het Simyo Dataplafond van € 0,50 per maand geactiveerd.

​Aangezien dit een eenmalig misverstand is en de kosten in een flits zijn gemaakt zonder dat ik een waarschuwing heb gekregen vannaf simyo, hoop ik heel erg dat jullie uit coulance iets voor mij kunnen betekenen in de kosten.

Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om te kijken naar een passende oplossing.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Sem1900,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo’n hoge factuur hebt ontvangen en geen waarschuwings-sms bij 80% of 100% van je bundel hebt gekregen. Je hoort inderdaad altijd deze waarschuwingen te ontvangen, tenzij bijvoorbeeld je sms-instellingen geblokkeerd zijn of er iets anders aan de hand is.

Goed dat je het dataplafond hebt geactiveerd, daarmee voorkom je in de toekomst onverwachte buitenbundelkosten. Als je wilt, kan ik samen met je kijken of er iets mis is gegaan met de sms-waarschuwingen en of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik graag met je mee.

Groetjes,
Shaniqua

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • May 21, 2026

Welkom bij Simyo..

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • May 21, 2026

Hoi ​@Sem1900,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo’n hoge factuur hebt ontvangen en geen waarschuwings-sms bij 80% of 100% van je bundel hebt gekregen. Je hoort inderdaad altijd deze waarschuwingen te ontvangen, tenzij bijvoorbeeld je sms-instellingen geblokkeerd zijn of er iets anders aan de hand is.

Goed dat je het dataplafond hebt geactiveerd, daarmee voorkom je in de toekomst onverwachte buitenbundelkosten. Als je wilt, kan ik samen met je kijken of er iets mis is gegaan met de sms-waarschuwingen en of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik graag met je mee.

Groetjes,
Shaniqua

• auteur
  • Beginner
  • May 21, 2026

Hallo, ik heb je een prive bericht gestuurd. Dankjewel dat je me wilt helpen.