Heb 6 gig data en dat is altijd meer dan genoeg in de maand, verbruik daar max 3 gig van. Vandaag ging het voor het eerst helemaal mis en had ik in 5 minuten tijd 85 “blokjes” van 58 mb staan. De hele maand tot nu toe is het verbruik amper te zien in de grafiek en nu een piek (in 5 min) tot bijna 6 gig. Heb er maar wat bijgekocht maar dit is toch te gek voor woorden? Bij de tijden staat ook alles dubbel? Bij dezelfde tijd staat dus iedere keer 2 x die 58 mb? Geen idee hoe dit werkt maar ik vind dit heel erg raar. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Durf mijn telefoon niet eens meer aan te zetten…,,
onvoorstelbaar veel mb’s “verstookt” in 5 minuten
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!
Ik kan het me voorstellen dat je vragen hebt over je verbruik. Wij kunnen in ons systeem niet inzien waar je MB's aan zijn verbruikt vanwege de privacywetgeving. Dit kun je soms wel in je telefoon terugvinden. Ik lees dat je een iPhone hebt. Je kunt dan bij per app inzien hoeveel MB's er zijn verbruikt via Instellingen> Mobiel netwerk. Het zou namelijk kunnen dat er een app op de achtergrond MB's heeft verbruikt. Wel is het zo dat het verbruik per app meestal is berekend over langere periode, dit moet je namelijk zelf resetten zoals
Ik zie inderdaad dat je MB's bijna op zijn, ik heb daarom een cadeau klaargezet zodat je wat extra MB's hebt. Dit kun je activeren via Mijn Simyo in het Overzicht. Hopelijk helpt dit je een beetje voor de rest van de maand. 🙂
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.