Een paar maanden geleden heb ik een Simyo abonnement afgesloten, 2GB data en 400 belminuten. Meer dan voldoende, dacht ik. Tot ik onlangs vrij snel achter elkaar 2 SMS berichten kreeg dat ik 80% van mijn data had verbruikt en daarna het bericht dat de 2GB op waren. Vervolgens kreeg ik een mailtje met het bericht dat het nummer geblokkeerd was vanwege hoog verbruik. Er staat minimaal €100 open en dat moet eerst betaald worden om het nummer weer te deblokkeren. Nadat ik ingelogd was bleek het om ruim €250 te gaan. Hier ben ik nogal van geschrokken, aangezien ik in de veronderstelling was dat ik voor €9 per maand 2GB had en 400 minuten en niet zomaar extra data kon gebruiken. Ik zou graag met iemand van Simyo in contact komen om te kijken wat we aan deze hoge kosten kunnen doen en hoe we kunnen zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt.
Breek me de bek niet open.....
Waar ik verbaast over was, was hoeveel providers inmiddels een manier van bescherming aanbieden. Een tijd terug was Simyo zeker geen uitzondering met het hebben van geen plafond. Inmiddels lijkt dat wel het geval aan het worden.
Ik ben benieuwd hoe bij ongeveer alle andere providers de business case er wel doorheen kwam en bij Simyo dit nog steeds niet lukt. Daar gaan we helaas nooit achter komen.
Ik niet want Groentjuh is heel erg grondig in zijn reacties.
Triest hé, dat ik als FE een andere provider heb moeten kiezen voor voordeel.
Ik niet want Groentjuh is heel erg grondig in zijn reacties.
Ik wel, had niet verwacht dat Simyo zo’n beetje de enige is die zijn zaakjes wat dit betreft niet netjes in orde heeft.
Verbaas je niet, verwonder je slechts.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.