Skip to main content

.

Sinds gisteren heb ik een bundel van Onbeperkt MB’s gekocht voor een maand. Echter, er komt geen mobiel internet verbinding tot stand.

Inmiddels heb ik

1) mijn mobiel een aantal keren aan en uit gezet

2) internet staat aan in mijn instellingen op Simyo, mobiel internet staat aan op mijn telefoon (Motorola) Access Point Names - KPN Mobiel internet staat aan 

Notificatie van 29 dagen - het lijkt dus dat de sinds gisteren gekochte bundel herkend wordt.  

3)Beltegoed was opgebruikt en inmiddels opgewaardeerd.

Kunt u mijn account resetten om te kijken of de verbinding alsnog tot stand komt?

Dank alvast!

 

Hi AliceC, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat balen dat je geen internetverbinding hebt! OP jouw aansluiting zie ik dat er inderdaad nog geen verbruik is geregistreerd. Je hebt in ieder geval de juiste dingen gecontroleerd, dus ik heb alvast een reset van jouw aansluiting voor je in gang gezet. Zou jij jouw telefoon voor 5 minuten helemaal kunnen uitschakelen om de reset te voltooien? 

Dan ben ik erg benieuwd of dat heeft geholpen! 
 

Groetjes,
Tessanne 


Dag Tessanne,

Hartelijk dank voor je hulp bij het resetten. Nu werkt de verbinding met internet weer.

Met hartelijke groeten,

Alice