Skip to main content
antwoord

Nieuwe bundel activeren?

• July 6, 2025
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag de bundel van 15GB gekocht. Ik wil hem graag deze maand al gebruiken, voor de vakantie! Kan dit? Ik had eerst een bundel van 6GB

Met vriendelijke groet

Christian Derks

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Friesian verder is de extra gekochte bundel, behalve direct bruikbaar ook maar geldig tot het einde van de maand.

Wel is de buitenlandbundel echt 31 dagen geldig vanaf welke dag je deze ook inschakelt.

Als je je maandbundel naar boven of beneden bijstelt geldt dat altijd vanaf de 1e van de maand ​@Christian.D 

9 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • July 6, 2025

Hoi ​@Christian.D

Elke bundel loopt bij Simyo van de eerste dag tot en met de laatste dag van elke maand. Je kunt hem dus niet deze maand al gebruiken. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 6, 2025

Friesian
  • Forum Expert
  • July 7, 2025

Eens! Ik moet me duidelijk wat beter verdiepen in de nieuwe materie ! 😎

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • July 7, 2025

Beste ​@Friesian verder is de extra gekochte bundel, behalve direct bruikbaar ook maar geldig tot het einde van de maand.

Wel is de buitenlandbundel echt 31 dagen geldig vanaf welke dag je deze ook inschakelt.

Als je je maandbundel naar boven of beneden bijstelt geldt dat altijd vanaf de 1e van de maand ​@Christian.D 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 7, 2025

Hi ​@Christian.D,

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat onze Forum Experts, ​@wimj12, ​@Friesian en ​@JanD, je al van nuttige informatie hebben voorzien. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat het dan gerust weten.

Ik heb ook even naar je aansluiting gekeken en zie dat je nieuwe databundel op 1 augustus 2025 ingaat. Helaas is het niet mogelijk om deze ingangsdatum aan te passen. Wat ik wél voor je kan doen, is je 3GB extra data cadeau geven. Zo heb je toch nog wat extra MB’s! Je kunt deze extra bundel activeren via Mijn Simyo.

Hopelijk helpt dit je een beetje! Alvast een hele fijne vakantie gewenst! ☀

P.S. Ook voor jullie heb ik 3GB klaargezet in Mijn Simyo, ​@wimj12, ​@JanD en ​@Friesian!

Groet,
Seren

JanD
  • Forum Expert
  • July 7, 2025

Hartelijk dank ​@Seren , wordt zeer gewaardeerd.

Friesian
  • Forum Expert
  • July 8, 2025

[…….] P.S. Ook voor jullie heb ik 3GB klaargezet in Mijn Simyo, ​@wimj12, ​@JanD en ​@Friesian!

[/……] 

Groet,
Seren

Dankjewel ​@Seren .zoiets komt altijd van pas. 😎

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 8, 2025

Ook bedankt. Ik zie het staan. 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager