Skip to main content

.

Hallo,

Ik heb vandaag contact gehad met een medewerker van Simyo via WhatsApp omdat mijn mobiele data niet werkt. Ik heb wel verbinding, maar ik kan geen gebruik maken van mijn mobiele data.

De medewerker adviseerde mij om bij de instellingen voor het mobiele datanetwerk de APN, gebruikersnaam, en wachtwoord in te voeren. Dit heb ik gedaan, maar helaas werkte dit niet. Vervolgens heeft de medewerker een reset uitgevoerd en zei dat ik mijn telefoon (iPhone 13 met eSIM) 15 minuten moest uitschakelen. Ook dit heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Ik heb dit teruggekoppeld via WhatsApp, maar ik krijg nu geen reactie meer. Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt!

Groeten,
Mundy

Hoi @Mundy,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en contact opgenomen met onze netwerkspecialisten. Er blijkt een blokkade te zitten op je internet waardoor je geen verbinding hebt.

Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer. 

 

Update: De blokkade is inmiddels verwijderd. Na opnieuw opstarten moet je aansluiting het weer doen.

Groetjes,
Ashley


Reageer