Skip to main content

.

Ik schrok nogal toen ik net een email ontving dat ik een aanbetaling moet doen en mijn telefoon geblokkeerd is. 167,01 euro! Ik snap niet hoe dit gebeurd is en baal hier erg van.. Wat kan ik nu het beste doen?

Hoi Anneu,

 

Welkom op het Simyo forum, jammer dat het via deze reden is.

 

De mail die je hebt ontvangen is vanwege hoogverbruik, oftewel het vele verbruik van internet in een korte tijd. Om te zorgen dat de kosten niet hoger op lopen is de simkaart geblokkeerd. Om de simkaart de te deblokkeren is een aanbetaling nodig, de rest van het bedrag komt op de factuur. Ik raad je aan deze link nog even door te nemen, daar staat uitgebreid uitgelegd wat het is, wat je nu het beste kan doen en hoe je het voorkomen.

 

Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice, mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. 

 

Ik wens je nog een fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer