Skip to main content

.

Ik begrijp er niets van.

Hoewel ik mijn internet uit heb staan , werd er vannacht om 1:30 28 mb afgenomen van mijn bundel.

Ik heb alles uit staan.

 

Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is @Colet 


Hoi @Colet,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Helaas kan ik niet inzien waaraan je data exact wordt verbruikt. Dit kan je vaak wel terugvinden in je toestel instellingen zoals @J.D.L. ook aangaf. Bedankt voor je hulp @J.D.L.!

Een mogelijke oorzaak is dat je wifi op dat moment wegviel of wifi assistentie aanstond. Een andere oorzaak kan zijn dat je mobiele data niet helemaal goed uit stond op je toestel. 

Om dit te voorkomen is het beter je internet uit te zetten via je mijn Simyo instellingen. Zo kan er geen verbruik plaatsvinden. Dit kan je doen door in te loggen op je mijn Simyo > instellingen > internet & bellen > internet.
 

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.😊

Groetjes,
Ashley


Reageer