Skip to main content

.

Ik kan de live stream (gecodeerd) van een LSC smart camera niet via mobiele data bekijken.

via wifi zijn de live streams (gecodeerd) wel te bekijken

toestel: Poco F1

APN gegevens ingevuld zoals voorgeschreven

LSC app alle rechten gegeven, mobiele data aan.

Via mobiel (Odido abonnement} van panter zijn de live beelden wel via mobiele data te bekijken.

Wat moet ik nog meer instellen? of kan ik testen

APN:

Naam: Mobiel Internet

APN:'internet

Gebruikersnaam: KPN

Wachtwoord: gprs

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype :Geen

Type toegangspunt : default,supl

APN-protocol : IPv4/IPv6

APN-roamingprotocol : IPv4/IPv6

Hoi @JanM76,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je geen gebruik kan maken van mobiele data in deze app.

Heb je voor mij een screenshot van de instellingen voor deze app in je toestelinstellingen? Welk toestel heeft je partner?

Persoonlijk ben ik onbekend met deze app. Ik heb de vraag dan ook doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra er meer bekend is ontvang je een terugkoppeling.

Groetjes,
Ashley

Is er niet ergens een diep verborgen instelling die default op Wifi only staat?

Net zoiets als ik op mijn telefoon heb om in te stellen dat Apps alleen via Wifi geupdated mogen worden?

Ik heb de APN anders ingevuld. Volgens de Simyo instructie video. 

Poort:5080

Verificatie type: PAP

Nu werkt het wel 

Graag jullie APN gegevens corrigeren. De APN gegevens op de site kloppen niet (komen niet overeen met instructievideo)

Helaas moet ik terugkomen op vorig bericht.

(had wifi nog aan staan bij testen🥱)

Om zeker te zijn wat moet ik invullen bij een nieuwe APN

bvd

Jan

Hoi @JanM76,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het nog niet is gelukt.

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Er zijn geen blokkades zichtbaar.

Livestream met mobiel moet kunnen werken. Echter hebben wij geen ondersteuning voor deurbel camera + simkaart. Dit mogelijk de oorzaak voor het niet kunnen bekijken van de live beelden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Ashley

De Simyo app werkt ook niet via mobiele data.

Hoi @JanM76,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat de app ook niet werkt.

Als je klikt op ‘verbindingsmethode’ staat mobiele data dan ingeschakeld?

Werkt je mobiele data wel voor andere apps? Heb je een screenshot van je data instellingen in je toestel instellingen?

Zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes,
Ashley

Mobiele data staat aan voor de Simyo app. Instagram en Facebook werken. Google Chrome gedeeltelijk. Kan googlen, maar wanneer ik dan een internet pagina vanuit zoekresultaten wil opnemen krijg ik de melding Het IP adres van server...... kan niet worden gevonden.

Mobiele data staat aan voor de Simyo app. Instagram en Facebook werken. Google Chrome gedeeltelijk. Kan googlen, maar wanneer ik dan een internet pagina vanuit zoekresultaten wil opnemen krijg ik de melding Het IP adres van server...... kan niet worden gevonden.

Kun jij eens in de instellingen van jouw toestel naar "private DNS” of "privé DNS” zoeken? En indien je dat vind deze uitzetten?