Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om extra MB's te krijgen voor mijn vakantie?

• July 15, 2026
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Goedemorgen, 

Binnekort gaan we naar frankrijk en ik ben al op de helft van mijn data. Zouden jullie eenmalig 3000 gb extra gb toevoegen (meer mag ook :-)). Kennelijk stond de wifi uitgeschakeld op mijn telefoon en is de databundel heel hard gegaan. 

Ik zou het enorm waarderen. Ik ga het niet redden op vakantie met 7 gb en elke keer 500 mb voor 5 euro gaat wel erg duur worden. 

Bij voobaat heel veel dank

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid. 

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Mdijk,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al super bent geholpen door de klantenservice en dat het cadeautje al voor je klaartstaat in Mijn Simyo! Normaal gesproken doen wij dit niet, maar we komen je deze keer met alle liefde tegemoet. Je kunt de 3000 MB uitpakken onder het kopje '’verbruik'’ in Mijn Simyo, waarna ze tot het eind van de maand geldig zijn. 

Ook heb ik voor jou, ​@JanD, een cadeautje klaargezet. 😉

Ik wens je een hele fijne vakantie en veel plezier in Frankrijk! 

Groetjes, 
Shaniqua

4 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • July 15, 2026

Beste ​@Mdijk , kinderen die vragen worden overgeslagen.

Als je op vakantie naar Frankrijk kunt, kun je ook wel een paar extra Mb's betalen, dunkt me.😎

Je kunt maandelijks je bundel naar boven of beneden bijstellen. Pas je bundel naar boven aan en de hogere bundel gaat per 1-8 a.s. in.

Terug van vakantie kun je je bundel weer naar beneden bijstellen per de 1e van een volgende maand.

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 15, 2026

Hoi ​@Mdijk,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al super bent geholpen door de klantenservice en dat het cadeautje al voor je klaartstaat in Mijn Simyo! Normaal gesproken doen wij dit niet, maar we komen je deze keer met alle liefde tegemoet. Je kunt de 3000 MB uitpakken onder het kopje '’verbruik'’ in Mijn Simyo, waarna ze tot het eind van de maand geldig zijn. 

Ik wens je een hele fijne vakantie en veel plezier in Frankrijk! 

Groetjes, 
Shaniqua

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • July 15, 2026

Ik zou het enorm waarderen. Ik ga het niet redden op vakantie met 7 gb en elke keer 500 mb voor 5 euro gaat wel erg duur worden. 

Vergeten de bundel te verhogen voor het begin van de maand? Als je er in augustus ook nog bent is dat alsnog een optie.

Vergeet ook dataplafond niet.

Als je toestel dual-sim ondersteund is een extra maandabo misschien ook nog een optie.

Friesian
  • Forum Expert
  • July 16, 2026

@Shaniqua  schreef :

Ik geloof me te herinneren dat forum werkpaerdjuhs suikerklontjes krijgen. 😃