Skip to main content

.

Goedemiddag , 

Na maandenlang geen bereik te hebben gehad ben ik gebeld door Simyo dat ik mijn telefoon kan opsturen, deze zouden ze dan nakijken en dan kom ik mogelijk in aanmerking voor een nieuwe model. 

So far so good , echter ben ik dit formulier aan het invullen en wordt er nu gevraagd om de aankoopdatum  van het betreffende toestel. 
Dit zou ik dan in de Simyo app of in mijn mail kunnen terugzien. 
Dit is allemaal heel leuk, maar dit is een toestel die ik een aantal jaar terug los gekocht heb. 

Ik heb Simyo al geprobeerd te bellen , maar zij zijn vandaag niet bereikbaar. Kan ik nu een willekeurige datum invoeren? Lijkt mij van niet , daarbij komt dat ik ook werkelijk geen idee heb wanneer ik hem heb aangeschaft . 

Wie kan mij verder helpen? 

Hoi @Ess88,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Je kan dit veld leeg laten in het formulier. Dit heeft geen gevolg op de rest van het proces. 

Groetjes,
Ashley

Hi Ashley , 

dank voor de reactie , maar dit klopt dus niet. 
het gaat om een verplicht veld die ik wel moet invullen wil ik verder het formulier kunnen invullen. 

@Ashley doe het nog even zo , net wat duidelijker denk ik. Het gaat dus om een verplicht veld die ik wel moet invullen wil ik het formulier kunnen afronden. 
kan ik dan een willekeurige datum invullen of hoe moet ik dit voor me zien? 

Hoi @Ess88,

Bedankt voor je reactie. 

In dat geval kan je een schatting doen van je aankoopdatum. Het is dus niet erg als het niet exact die datum is.

Groetjes,
Ashley

Klopt, ik kreeg ook dit formulier van Simyo/Reconext en wist dat ik die van mij ongeveer tijdens de lancering van de iPhone 11 had gekocht. Gewoon die datum ingevuld en zo te zien maakte het allemaal niet uit. 
Het is wel belangrijk dat je aangeeft dat het om het ‘geen GSM netwerk’ probleem gaat, dat staat ook in de mail vermeld.

Reageer